Jump to content

Recommended Posts

Posted

som sagt...har hatt 20 30 stk 124 biler... 3 av dem var blå... huskr virkelig ikke årsmodellen... men den hadde soltak og grått stoffinteriør... og el-gardin bak...

Posted

Okei :P

denne har blått skinn interiør, rullegardinen er jeg usikker på, men har vel nesten alt av ustyr som var på den tiden.

El vindu

el seter

Varme seter

cruise control

takluke

osv

 

Vært gøy å vite ¨hvilken¨ øy den ble solgt til :P

Posted

sant nok...nå begynner jeg å lure selv..  tror jeg skal undersøke... var iallefall det enkleste bilsalget mitt ever :P

  • 1 year later...
  • 10 months later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...