Wicky Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 som sagt...har hatt 20 30 stk 124 biler... 3 av dem var blå... huskr virkelig ikke årsmodellen... men den hadde soltak og grått stoffinteriør... og el-gardin bak...
Jørgen F.J Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Okei denne har blått skinn interiør, rullegardinen er jeg usikker på, men har vel nesten alt av ustyr som var på den tiden. El vindu el seter Varme seter cruise control takluke osv Vært gøy å vite ¨hvilken¨ øy den ble solgt til
Wicky Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 sant nok...nå begynner jeg å lure selv.. tror jeg skal undersøke... var iallefall det enkleste bilsalget mitt ever
Jørgen F.J Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Rammenr på bilen jeg har er: WDB1240301A038475 Hvert spennende om du fant ut noe
Jørgen F.J Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Tra la la .. Kommen inn noen nye medlemmer =) ?
Meizlern Posted September 12, 2016 Posted September 12, 2016 Tra la la .. Kommen inn noen nye medlemmer =) ? Joda😝
Jørgen F.J Posted September 12, 2016 Posted September 12, 2016 Tra la la .. Kommen inn noen nye medlemmer =) ? Joda😝 Så bra! tror det er like aktivt dette Lokallag Salten
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now