Jump to content

Recommended Posts

Posted

Lurer på om det enda er noe liv i dette lokallaget?

Evnt. artig å fått til et treff/møte bare for å se andre MB-entusiaster og bilene deres.  :D

Posted

Lurer på om det enda er noe liv i dette lokallaget?

Evnt. artig å fått til et treff/møte bare for å se andre MB-entusiaster og bilene deres.  :D

Jeg bor i Salten.. :lol:

• 2 weeks later...
  • 7 months later...
Posted

Er jo bare et steinkast unna Mo :P

Holder til i Bodø, men drar 20mil nordover på Torsdag så blir ikke noe tur på meg i år..

Ikke så gale langt nei, men fortsatt 3,5 timers reise til mo =)

Posted

Men....ifølge googlemaps så skjer detikkeno der...og dere er midt uti havet i Nord..er  det ikke grove vintre der?

Posted

Men....ifølge googlemaps så skjer detikkeno der...og dere er midt uti havet i Nord..er  det ikke grove vintre der?

Pleier ikke ha vinter egentlig, normal vintertempratur er rundt 6 grader :P.. pluss vel og merke!

Det største vi har uta bedrifter er Nova Sea, ett lakseslakteri. 200 ansatte.

ellers flere småbedrifter av div greier :D

Øy med rundt 400 innbyggere. rikelig nok spør du meg :D er ikke noe bymann så! ;)

Posted

ouff...det hadde jeg aldri taklet as... Men...går det en blå w124 med 90-deksler der? Mener jeg solgte en opp dit....øya hadde 3-400 innbyggere og 100km med asfaltert vei...

hva gjør dere på fritiden egentlig? Jeg er oppvokst på stovner i Oslo..tror vi hadde 400 innbyggere på de 4 blokkene rundt oss...

Posted

Vell, eneste mannen med 124 er jeg ;-) og har faktisk en blå 85mod delebil som har gått her ute. Men bare lister på siden.

Vell, alle sombkommer hit syns det er kjedelig, men jeg har mange hobbyer :-D mekker bil, fjærnstyrt kjøretøy osv..

Så fantastisk å kan gå ute utn å høre en eneste lyd, verken bil eller annen bråk :-D

Husker du navnet på han du solgte bilen til ?

På lovund kjenner alle enhver ;-)

Posted

Solgte bilen for kanskje 8år siden..husker ikke...Men han bodde på en øy ute i nord og der var det nesten ingen inbyggere og bare 100km med vei totalt...han kjøpte bilen min og synes det var ok at cruisekontrollen ikke funka :P

Ja akkurat stillhet er litt digg til tider..har familie i harstad og er ganske stille der på kveldene der svigers bor... Men jeg hadde aldri klart stillhet så lenge...

Posted

Hehe :D tror ikke det er 100 km vei en gang :P, 2 mil fra ende til ende :D

Men cruise controllen funket ikke på delebiln min :D ?

Fant ikke de andre bildene av den før jeg demonterte, hvilken årsmodell hadde du?

Navnet Gjermund, høres det kjent ut ?

jTVy.jpg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...