blynkar Posted August 19, 2013 Posted August 19, 2013 Lurer på om det enda er noe liv i dette lokallaget? Evnt. artig å fått til et treff/møte bare for å se andre MB-entusiaster og bilene deres.
svekro Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Lurer på om det enda er noe liv i dette lokallaget? Evnt. artig å fått til et treff/møte bare for å se andre MB-entusiaster og bilene deres. Jeg bor i Salten..
blynkar Posted September 4, 2013 Author Posted September 4, 2013 Ser for meg at det kunne vært artig å samlet et gjeng Eller hva?
André B Posted September 7, 2013 Posted September 7, 2013 det er sikkert mulig, vi e nu 3 stk som hold på sammen i bodø å reis på mb treff til danmark, å gol å såder, også acr sommer og høst:D
Jørgen F.J Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Ny her Møtes ut på gata en dag? Shell? Ser ikke ut som det er for mye aktivitet her værtfall. Jeg selv kommer ikke fra salten, men er nermeste lokal-lag.
modzona Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 tenkte du på shell stormyra, humørsentret eller shell fauske?
Jørgen F.J Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Hvor holder du til da? Lovund En øy litt uti havgape
slippern Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Er jo bare et steinkast unna Mo Holder til i Bodø, men drar 20mil nordover på Torsdag så blir ikke noe tur på meg i år..
Jørgen F.J Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Er jo bare et steinkast unna Mo Holder til i Bodø, men drar 20mil nordover på Torsdag så blir ikke noe tur på meg i år.. Ikke så gale langt nei, men fortsatt 3,5 timers reise til mo =)
svekro Posted May 4, 2014 Posted May 4, 2014 Jeg holder til på Tverlandet. Kan godt møtes et sted for en prat og titt.
Jørgen F.J Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Hvordan kan noen bo på Lovund!? Ganske enkelt er en elskbar plass
Wicky Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Men....ifølge googlemaps så skjer detikkeno der...og dere er midt uti havet i Nord..er det ikke grove vintre der?
Jørgen F.J Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Men....ifølge googlemaps så skjer detikkeno der...og dere er midt uti havet i Nord..er det ikke grove vintre der? Pleier ikke ha vinter egentlig, normal vintertempratur er rundt 6 grader .. pluss vel og merke! Det største vi har uta bedrifter er Nova Sea, ett lakseslakteri. 200 ansatte. ellers flere småbedrifter av div greier Øy med rundt 400 innbyggere. rikelig nok spør du meg er ikke noe bymann så!
Wicky Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 ouff...det hadde jeg aldri taklet as... Men...går det en blå w124 med 90-deksler der? Mener jeg solgte en opp dit....øya hadde 3-400 innbyggere og 100km med asfaltert vei... hva gjør dere på fritiden egentlig? Jeg er oppvokst på stovner i Oslo..tror vi hadde 400 innbyggere på de 4 blokkene rundt oss...
Jørgen F.J Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Vell, eneste mannen med 124 er jeg og har faktisk en blå 85mod delebil som har gått her ute. Men bare lister på siden. Vell, alle sombkommer hit syns det er kjedelig, men jeg har mange hobbyer mekker bil, fjærnstyrt kjøretøy osv.. Så fantastisk å kan gå ute utn å høre en eneste lyd, verken bil eller annen bråk Husker du navnet på han du solgte bilen til ? På lovund kjenner alle enhver
Wicky Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Solgte bilen for kanskje 8år siden..husker ikke...Men han bodde på en øy ute i nord og der var det nesten ingen inbyggere og bare 100km med vei totalt...han kjøpte bilen min og synes det var ok at cruisekontrollen ikke funka Ja akkurat stillhet er litt digg til tider..har familie i harstad og er ganske stille der på kveldene der svigers bor... Men jeg hadde aldri klart stillhet så lenge...
Jørgen F.J Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Hehe tror ikke det er 100 km vei en gang , 2 mil fra ende til ende Men cruise controllen funket ikke på delebiln min ? Fant ikke de andre bildene av den før jeg demonterte, hvilken årsmodell hadde du? Navnet Gjermund, høres det kjent ut ?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now