CHARLIE Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan spore registreringsnummer på internett?? Er rimelig lei av å stå i kø på telefonen til Biltilsynet. Har et par registreringsnummer som jeg må sjekke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Da er jeg redd du må hakke deg inn på registeret til Statens Vegvesen. Eneste du kan få opplysninger om på nettet er biltype og heftelser! Så du må nok fortsette å vente i kø dessverre. eller finne deg en kompis som har tilgang via jobben. Fattern har det, og da tar Vegvesenet betalt per søk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Jeg ordner dette direkte med Politiet eller en kjenning i et parkeringsselskap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted May 1, 2006 Author Share Posted May 1, 2006 Jeg ordner dette direkte med Politiet eller en kjenning i et parkeringsselskap. Fint, Geggi!! Jeg sender deg nummerene i en PM!! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts