Jump to content

Koffertlokk w124 1994 mod.

Recommended Posts

Guest Espen A
Posted

Noen som har et koffertlokk til W124 sedan 1994 mod som er i ok stand. Uten mye rust. (Kan bruke eldere men da uten refleks-plate)

Bor i Drammen. Henter selv innen en 3 timers tur.  :D

Mvh. Espen

Mail to: espeaa(alfakrøll)online.no

Posted

mener jeg  har ett hvitt 95 ... Skal se  i ettermiddag jeg .. i kongsberg .

Er lokket ok, og fritt for rust er jeg kansje inntressert hvis ikke prisen er avskrekkende.

Har fått tak i et fra en eldre w124 men det er ikke helt riktig utseende på,  men passer og uten rust.

Fin om du sjekker!  :D

Mvh. Espen

Posted

Jeg har ett i 199 fargekode

Vigeland i vest Agder

1500kr

Takk for tilbudet, men litt langt unna desverre.

Hvis  du ikke sender da?

Skal innover til Drammen i løpet av en av de 2 første ukene.

Så kan jeg ta det med hvis det er av interesse?

Posted

Vet ikke om det er likt, men jeg har et til en 1988 modell, uten rust. Også fin under kanten under den sorte listen (ned mot støtfangeren).

Blått (uten metalikk)

Har vært refleks plate på den, men den har vært skrudd fast sammen med skiltet, ingen merker ellers, da det har ligget en pakning i mellom.

Kr.500,-. Hentes i Tønsberg.

Posted

Skal innover til Drammen i løpet av en av de 2 første ukene.

Så kan jeg ta det med hvis det er av interesse?

Svarer deg innen tirsdag, da jeg skal se på noen deler i helgen og mandag.

Takk så langt!

Mvh. Espen

Posted

Vet ikke om det er likt, men jeg har et til en 1988 modell, uten rust. Også fin under kanten under den sorte listen (ned mot støtfangeren).

Blått (uten metalikk)

Har vært refleks plate på den, men den har vært skrudd fast sammen med skiltet, ingen merker ellers, da det har ligget en pakning i mellom.

Kr.500,-. Hentes i Tønsberg.

Er på jakt etter samme lokk som sitter på bilen, og da er det etter 1993 desverre. Har et som er likt ditt som en nødløsning så lenge.

Mvh. Espen

Posted

kikka såvidt på det  i helga , og  det er  litt lakkrust på det , men må jo slipes ned og lakkeres uansett ... send meg en mld på 99112300 så kan jeg evt sende deg bilde i ettermiddag ..

Har sent mld. Litt lakkrust og ok, hvis prisen er ok....

Espen

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...