Guest Stig Are Kristiansen Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Hei. Har lest litt rundt og funnet ut at det er noe som heter AMG skjermbreddekit, hva er egentlig dette for noe ? hvordan fungerer det, og hvordan ser det ut på bil ? Gjerne et før og etter bilde om noen har. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 AMG kittet er et kit for å trekke ut skjermen foran ca 15mm nede og 3-4mm oppe. Det er klosser som legges i mellom på festene til skjermen nede. Vi skal opp å montere et kit i dag, skal ta med fotoapparatet og ta noen før og etter bilder.... En ser det ikke på bilen før en går inntil og tar bilen i skikkelig øyesyn, og en må ha litt peileing på 124 for å se at noen vinkler er forandret..... [vedlegget ble slettet av en administrator.] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stig Are Kristiansen Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Okei, jeg skjønner greia. Venter spent på før og etter bilder som du sier, se om jeg ser noe forskjell Kanskje bestille et slikt sett til min bil, sånn for gøy Hva skal jeg egentli spørre etter når jeg skal handle slikt? Evt et delenummer ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Evt et delenummer ? Delenummeret står på bildet ovenfor. Trykk på det for å forstørre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Hei. Prøvde å få tak i et sånt skjermbredderkit hos Auto Trio til min 93 mod 280 TE. Fikk beskjed om at det ikke var å få til den bilen. Noen som kan hjelpe? Får igjen bilen min fra hellakering på fredag og monterer da på de nye for skjermene. Hadde vært fint å ha hatt det kittet da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Stemmer dette, men settet er til c klasse, kan også monteres på 124 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Stemmer dette, men settet er til c klasse, kan også monteres på 124 Dumt spørsmål kanskje, men det delenummeret ; det er for begge sider? Man trenger ikke kjøpe to sett? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Stemmer dette, men settet er til c klasse, kan også monteres på 124 ...eller 190 som vi kaller W 201 her på sør-vestlandet.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Stemmer dette, men settet er til c klasse, kan også monteres på 124 Dumt spørsmål kanskje, men det delenummeret ; det er for begge sider? Man trenger ikke kjøpe to sett? For begge sider i den posen ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Hei. Prøvde å få tak i et sånt skjermbredderkit hos Auto Trio til min 93 mod 280 TE. Fikk beskjed om at det ikke var å få til den bilen. Noen som kan hjelpe? Får igjen bilen min fra hellakering på fredag og monterer da på de nye for skjermene. Hadde vært fint å ha hatt det kittet da. Ta utskrift av bildet over og gå til BoS med delenummeret, mulig det er noe enklere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Nydelig!!! Takker for rask hjelp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alex Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Får man tak i dette kittet til en w203? Takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Ta med dette delenummeret som står på pakken og spør om det finnes slikt til 203 hos noen som har peiling på AMG. Dvs, når du ringer BOS så må du spør etter han/henne som kan levere AMG utstyr..... har opplevd flere ganger å få beskjed om at: "nei det har vi ikke" og må finne delenummeret selv.... Heldigvis kjenne jeg er et par oppegående personer hos BOS Stavanger som kan hjelpe meg, uten dem så hadde det vært vanskelig å få noe som helst.... Alternativt kan du sende mail direkte til AMG i tyskland, skriv på engelsk, god service og raske svar, de vet det nok..!!.. http://www.mercedes-amg.com/ Lykke til..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Her er noen bilder: [vedlegget ble slettet av en administrator.] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Hva var prisene for dette settet? Lurer på om ikke jeg burde skaffet det til min også? Det er vel ett sett foran, og et annet sett bak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Sjekk om det ikke er montert allerede...... Det er ikke noe bak, der må du igang med vinkelkusster og sveiseapparat... [vedlegget ble slettet av en administrator.] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Et bilde til.... [vedlegget ble slettet av en administrator.] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Hva skal du med et sånt kit da... Har 500 skjermer jo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Hva skal du med et sånt kit da... Har 500 skjermer jo Så har jeg felger også som er (over-)dimensjonert for bilen da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Hva slags puter sitter det på fjørene dine nå da... Kan jo heve/senke bilen med dem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Hva slags puter sitter det på fjørene dine nå da... Kan jo heve/senke bilen med dem... JA! Det er også sant... *tenkte ikke på det* .... Ringte til Arne nå, og det er mulig det er 2`er puter... Han er litt usikker.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Kjenner jeg Arne rett er det 1 foran og 2 bak, men det er jo bare å titte opp så ser du antal "nupper" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Nå sporer tråden helt ut.... jeg starter en ny!! Her: http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=99&topic=9316.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted May 14, 2006 Share Posted May 14, 2006 Hei. Mulig jeg er treg her, men skal jeg bruke alle "putene" når det er til 124 bil? 3 store og en liten på hver skjerm? Hvor skal dem i såfall? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted May 14, 2006 Share Posted May 14, 2006 Vi skled ut tråden, det var også derfor jeg skrev det, og deretter åpnet ny tråd! Du ser av bildene tillagt denne tråden, hva som hører til... Putene vi pratet om, går på fjærene - og ikke skjermbredde-kitet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts