Jump to content

Motorfestivalen og West Coast Customs

FrodeS

Recommended Posts

Aller først en STOOOOOOR takk til alle som har vært (og skal) på MBE sin stand. Det var en veldig "ren" stand uten alt mulig juggel. God plass rundt bilene og veldig ordentlig. Takk til Jørn ??? og Ronnie Westpold som låner bort bilene sine (CL og SL). Disse (bilene) trakk nok mye oppmerksomhet.

Var det noen som så NOE som helst kult på standen til West Coast Customs. Jeg så liksom for meg at det kunne være noe man burde få med seg, men det eneste jeg fant av biler der var en Hummer fra Alfaset Auto som noen hadde tagget litt på og skrudd på noen store felger. Resten av standen var såvidt jeg kunne se en lang kø med folk som skulle opp og få autograf fra folka.

Jaja, nå kan jeg i hvertfall skryte av at jeg har sett noen av dem. Noen som vil ta på meg eller ?  :D

(med forbehold om at det kanskje var noe kult bak den jævla køen?)

Ellers var det mye fint å se, og for de som lurer på om de skal ta en tur i mårra, så kjør på !!

Junior på 6 år var med meg, og han var knapt til å styre. Bare å henge på som best en kunne, og ikke bli stående stille noe sted, det hadde han ikke tid til :-)

• 2 weeks later...