Diesel Benz Posted August 13, 2013 Posted August 13, 2013 Hellu grabbar! Hva må man tenke på hvis man skal bytte fra vanlig førerstol til en ortopedisk/multikontur stol? Setejusteringen blir vel flyttet til dørpanelet sånn at man må skifte dørpanel også med tilhørende ledninger, luftpumpe er jeg usikker på men det er vel en under baksetet fra før av som er til air con og dører. Mulig det finnes ekstra output der. Hva med en lufttank for ekspansjon? Var lite å finne på min bil i EPC. Blir det mye mikk-makk eller er det stort sett plug&play?
Diesel Benz Posted August 13, 2013 Author Posted August 13, 2013 Det er en 210 stv. 2001 mod E220 cdi. Førerstolen har blitt slitt på den vanlige plassen og er i tillegg ganske nedsunket i stoppingen. Stoppingen går det an å gjøre noe med men det er værre med hullet. Det er lyse stoffstoler som må rengjøres etter unger ganske ofte og vurderer å oppgradere til skinnseter. Og mens man er i gang hadde det jo vært fint med et multikontur sete foran. Så spørs det om det er mye luftslanger, ledninger ol. som må til eller om noe av det allerede ligger klart. Tenkte det var noen som hadde gjort det som kunne komme med noen tips.
Rolf Åge Posted August 13, 2013 Posted August 13, 2013 Sette akkurat inn skinn med minne og multicontur i min S211. Der sitter kompressoren bak i bagasjeromet. Eg måtte ut med teppe og alt. Ledningar til minne stolane var ikkje nåke problem å få inn.. Send en epost til Steve i mbenz.nl Han ordna til meg. Veldig fornøgd med å handle med han:)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now