Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nå skal madamen få seg en E klasse stasjonsvogn, med litt bedre plass i bagasjerommet! Viktig å få plass til barnevogna og litt til :P

Prøvde å friste henne med en S124, men hun er ikke som meg ( glad i 124er) :lol: hun kunne tenkt seg en S210.

Rundt 30000kr.....

Si fra om dere vet noe, selv om jeg titter på finn.no hver dag :D

Posted

Kjøpte meg e klass 210 for 150mnd siden.Kjempe fornøyd. :)Lykke til

Det er lenge siden :D har hatt en del 210'er diesel, men ikke bensin :lol:

Posted

Var en rask tur innom og så på denne, selv om det var litt dyrere, men det var mye små ting som måtte fikses! Vinduen bak virket ikke, soltaket tiltet ikke riktig, fusk i AC kompressoren og en god del rust og bulk og ripe på den andre siden som ikke tatt bilder av, skinn rattet var helt ødelagt og det så ut som om bilen hadde gått mer enn det som stå, kun de dekkene som var på bilen med slite piggfrie dekk og rusta bremser siden den hadde stod lenge :( trodde virkelig jeg kom hjem med denne, men det ble ikke noe av!

Posted

Var på Brandbu og besøkte svigermor og tok turen litt oppover og så den 99 modellen, men vi falt heller ikke for den. Litt sliten bil :lol:

Har sjekka faceliften, men reparasjonen kunne gått over budtjetten :(

Men tusen takk for tipsen igjen!

Det kommer sikkert noe jeg (madamen) faller for snart :D

Posted

Hei

Skal selge s210 min 320cdi langt i fra strøken men det er ny turbo å intercoler motoren går ikke som den skal er noen feil meldinger som jeg ikke har fått fikset enda

Skal ha 35000,- for den

Posted

Hei

Skal selge s210 min 320cdi langt i fra strøken men det er ny turbo å intercoler motoren går ikke som den skal er noen feil meldinger som jeg ikke har fått fikset enda

Skal ha 35000,- for den

Hei hei!

Hadde vært bare for min del, så hadde vi blitt sikkert enige, men siden det er hun som skal ha den så blir det litt vanskelig! Hun må ha en bil der hun kan kjøre og hente jente ungen og jeg har ikke tid til å fikse bil :? Ellers takk for tilbudet :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...