ØHN Posted April 29, 2006 Share Posted April 29, 2006 Fikk ei skiltplate bestilt fra MBE i dag. Kr 132,- kom regninga på. Makan til grådige frakt og oppkravpriser. Kostet mer enn varen jo. Skiltplate kr 50,- + Frakt kr 82,-Selges medlemsartikler på klubbmøtene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 29, 2006 Share Posted April 29, 2006 Fikk ei skiltplate bestilt fra MBE i dag. Kr 132,- kom regninga på. Makan til grådige frakt og oppkravpriser. Kostet mer enn varen jo. Skiltplate kr 50,- + Frakt kr 82,-Selges medlemsartikler på klubbmøtene? Hei. Kjenner til det her. Faktisk har du vært heldig, for de "glemte" de 15,- ekstra i _lengdetillegg_ .. Det var ikke meg i mot. Kjenner at jeg nesten får dårlig samvittighet for sånt, MEN vi har en mulighet for å forskuddsbetale varene, da betaler du kun portoen, ikke oppkravsgebyret. For å sende 1 eller to skiltplater koster det egentlig : Oppkrav : 60 (gikk opp fra 56 1.april) Porto : 22 Lengdetillegg : 15 = 97,- Heldigvis er ikke skiltplatene bittelitt tyngre. Når jeg er skikkelig gnien på mengden papir og tape, kommer pakkene med to plater på 330-340 gram. Ved 350 gram stiger portoen fra 22,- til 55,- .. :? Til alle som vil bestille fra webshoppen og ikke vil betale oppkravsgebyret kan bare skrive dette på bestillingen, så kommer nødvendig informasjon i retur. Videre diskusjon kan kanskje tas under tråden om klubbens web-shop i hovedforumet? (ligger øverst som sticky) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Ikke no tull om Posten her gitt Max. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Ikke no tull om Posten her gitt Max. Selvsagt må Posten ta seg betalt. Dere skal da leve godt dere som jobber der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Halla He he. Beeeetalt ja joda du sier noe du Olav. Max. Porto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts