Guest Tomas jensen Posted August 11, 2013 Posted August 11, 2013 Hei. Jeg har hatt litt problemer med at motor ikke stopper på min 92 e300 w124 4matic td. Har konkludert med at det er den 'belgen' som ligger rett over stopphendelen som har lekasje. (Prøvde å koble på en slange å suge, hendelen gikk ned men seg sakte tilbake da det ble vakum) Et triks jeg fikk fra dette forumet :D[/img] Problemet mitt er at jeg ikke finner ut hvor jeg finner en ny del. Noen som kan peke meg i riktig retning? En link eller navn på delen ville hjulpet meg enormt.
FrodeS Posted August 11, 2013 Posted August 11, 2013 Hei. Jeg har hatt litt problemer med at motor ikke stopper på min 92 e300 w124 4matic td. Har konkludert med at det er den 'belgen' som ligger rett over stopphendelen som har lekasje. (Prøvde å koble på en slange å suge, hendelen gikk ned men seg sakte tilbake da det ble vakum) Et triks jeg fikk fra dette forumet :D[/img] Problemet mitt er at jeg ikke finner ut hvor jeg finner en ny del. Noen som kan peke meg i riktig retning? En link eller navn på delen ville hjulpet meg enormt. Hei. Bilen din er nok en 1992 S124 , 300 TD Turbo 4matic. Delen du trenger har delenummer : 0000704653 Kan f.eks. skaffes HER 90 - 500,-
Kastel81 Posted August 11, 2013 Posted August 11, 2013 koster ikke alle verden for en ny på mercedes heller , BOs
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now