brani Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 Hei! I min w124 har jeg noe ganske fælt grønt stoffinteriør og setene er nedsotte. Er den noen måte å få fikset setene så de blir harde og gode igjen? Og er det noen som vet om det er veldig vanskelig å trekke om setene til skinn? Tenkte jeg kunne bruke litt tid på å trekke om setene enn å kjøpe dyre brukte skinnseter. Men da må jeg få fiksa setene først.
Guest Torkil Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 Er vel like greit å få taki et pent brukt skinninnteriør, koster mye å få trekt om med mindre du er god å sy En enkel jukseløsning for å få setene litt høyere og mykere i bunn er å legge noe delvis hard skummgummi eller lingnende i mellom setet og fjærstålet som holder setet oppe i bunn. eller om du tar av trekket å får stoffet opp bunnen på ordentlig vis:)
FrodeS Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 Huff, kjøp nå heller et brukbart skinninteriør for noen tusenlapper, bytt om trekk/padding på høyre og venstre sete, så får du noe som er fint og bra. Mekkedille med å trekke opp med skinn blir neppe bra, og neppe billigere
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now