Jump to content

Recommended Posts

Posted

Halloen!

Har nyst blir stolt eigar av min fystebil, som landa på ein W124 2.3 bensinar :)

Naturlegvis skal han senkast, men har ikkje tenkt å byrje med kapping og herjing med det same. Har sotte på med fleire kappa bilar å er ikkje særleg imponert:p Greit, det ser tøft ut, og ein for den høgda ein vil ha, men er helt jevligt å køyre og ikkje minst ulovlig.

Så eg lurer på kva som er det lavaste lovlege ein får det?

- Justerbart senkesett

- Coilovers?

- berre senkefjører?

Tenkjer 17 toms kantfelgar med ganske lav profil blir satt på etterkvart.

Har lest litt på forum og kommt fram til at det lavaste punkte av metallet på bilen må vere 11cm frå bakken for å få det godkjent? :ø

Eg lurer altså på kva som er dei lavaste valga, og kvar eg kan få tak i dei :)

• 2 weeks later...
Guest Fredrik Gundersen
Posted

Coilovers er nok dessverre ikke noe alternativ til MB 124.

Skaff RIKTIGE fjørklemmer før du begynner. Utrolig spenn i MB fjører.

• 3 weeks later...
Posted

Heisann.

Jeg har en w124CE som er senket 40mm.

Dette anbefaler jeg IKKE!

man subber nedi overfartshumper, det går ikke an å ha folk inni bilen uten at man alltid subber nedi bakken det er helt forjævli.

Jeg skal montere på senkesett som senker bilen med 20mm, slik som sportsline modellen og det er nok !! :P :)

Posted

Kjøpte samme bilen med 17" på 15"s bil, funker kjempebra i kjørekomfort og greit over humpene, i tillegg til at det ser rått ut og gir så å si samme effekt utseendemessig. Får ofte spørsmål om bilen er senket og kommentarer på hvor stilig bilen ser ut. Et enklere alternativ til senking også :-)

Posted

Beklager, har ikkje sjekka innom her på ei stund. Vart 60/40 senkesett hos StreetDesign (Veng Norge AS) :) Betalte 6000kr, men har ikkje fått noko informasjon eller bekrefting på verken betaling eller ordre. Har gått over ein måne no, anbefalar ikkje denne gjengen her, nei..

Posted

Fekk vite at det tok minst 2mnd til før dei fekk det inn, så eg avbestillte og får pengane tilbake. FORBANNA HYNLA SKOLLA HATT PISK! Anbefalar ikkje StreetDesign/VengNorgeAS på nokon slags måte. Elendig gjeng med elendig service.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...