Guest alexanderst Posted August 7, 2013 Posted August 7, 2013 Jeg har enda ikke kjørt opp, og derfor har jeg ingen Mercedes-Benz. Men jeg har derimot hjernevasket min far til å kjøpe en MB, så i fjor sommer gikk vi til innkjøp av en et år gammel E200 CDI. Jeg er også en ivrig bilpleie entusiast, slik at den får et godt vedlikehold. Jeg legger ut noen bilder av den her siden jeg føler det blir feil å lage en showcase-tråd men en bil som ikke står i mitt navn. Får bare spre meg med tålmodighet å vente et år til slik at jeg får kjørt opp før jeg kjøper meg bil Her er et par bilder fra sist poleringsrunden i forrige uke. (Tatt med mobil) - Alexander
Guest alexanderst Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 Jo takk for det, har kom hjem fra sin andre service i dag
Guest alexanderst Posted December 16, 2013 Posted December 16, 2013 Vask & polering av fars bil i går. Dekkskift for en mnd siden.
Asbjørn Posted December 18, 2013 Posted December 18, 2013 For en nydelig farge! Er dette tenorittgrå?
Guest alexanderst Posted December 20, 2013 Posted December 20, 2013 Takk skal dere ha. Ja det er tenoritegreu farge på den ja, og grått delskinninteriør Gummimatter til vinteren, stoffmatter til sommeren.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now