TerjeB Posted July 7, 2014 Author Posted July 7, 2014 Venter forsatt på sideskjørt. De er betalt og visstnok sendt fra Sverige. Så det er det vel håp før vinteren setter inn å få bilen ferdig
Wicky Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 Settes skjørtene utenpå de originale eller fjernes de gamle først?
TerjeB Posted July 7, 2014 Author Posted July 7, 2014 Settes skjørtene utenpå de originale eller fjernes de gamle først? De gamle fjernes først. Samme fester, annet design.
TerjeB Posted July 25, 2014 Author Posted July 25, 2014 Da kom endelig sideskjørtene. Disse bestilte jeg i Sverige og har ventet på i seks måneder faktisk. Finnes raskere måter å skaffe de på, men ikke til samme pris. Lettere med biler som har lang hjulavstand. Når disse er lakkert og montert er faceliftprosjektet endelig ferdig
TerjeB Posted August 12, 2014 Author Posted August 12, 2014 Da er faceliftprosjektet endelig fullført
MB JON Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 De kom til slutt ja - så bra - virkelig pent ble det
Megaoctane Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 S klassen (221 og 222) med AMG styling, er virkelig et vakkert syn. Ble virkelig bra det her!!!
CHARLIE Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 GRIIIIIIIIIIIISE-RÅTT!!!! Dette er akkurat slik en W221 skal se ut. Kjenner jeg får lyst på S-klasse igjen Felgene kler også bilen vanvittig bra
Wicky Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Vurdert å ta felgsenteret noe mørkere? tror det hadde blitt kult!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now