Jump to content

Recommended Posts

Posted

Venter forsatt på sideskjørt. De er betalt og visstnok sendt fra Sverige. Så det er det vel håp før vinteren setter inn å få bilen ferdig  :)

 

018_700.jpg

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Settes skjørtene utenpå de originale eller fjernes de gamle først?

 

De gamle fjernes først. Samme fester, annet design.

  • 3 weeks later...
Posted

Da kom endelig sideskjørtene. Disse bestilte jeg i Sverige og har ventet på i seks måneder faktisk. Finnes raskere måter å skaffe de på, men ikke til samme pris. Lettere med biler som har lang hjulavstand.

 

Når disse er lakkert og montert er faceliftprosjektet endelig ferdig :D

 

80-sideskirt_w221_78549a213f7772e913a61681e26116a874faf6f7.jpg

  • 3 weeks later...
Posted

80-img_0534_700_2_23eee93831d87d23b317adc977b3ec823e4feda7.jpg

 

GRIIIIIIIIIIIISE-RÅTT!!!!

 

Dette er akkurat slik en W221 skal se ut. Kjenner jeg får lyst på S-klasse igjen 8)

 

Felgene kler også bilen vanvittig bra :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×
×
  • Create New...