Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Dette ble utrolig lekkert, Terje. Alle de riktige modifiseringene er gjort, og facelift lamper foran blir prikken over i'en  :)

Posted

Wicky: Led-lampene erstatter tåkelysene for å si det sånn. Jeg bruker de på dagtid som kjørelys.

 

Megaoctane: Nei, på min slår jeg de av og på med bryteren til tåkelyset. Jeg har ikke kodet om noe for å få konstant kjørelys. Bilen står i parklysmodus når bildet ble tatt ja.

Guest alexanderst
Posted

Dette ble bare herlig!

Posted

Takker  :D

 

Sideskjørtene lar vente på seg fra leverandør, men forhåpentligvis kommer de vel etterhvert. Da er jeg i mål (tror jeg hehe) :)

  • 3 weeks later...
Posted

Har prøvemontert tak/bakrutespoiler. Her er jeg litt usikker på hvorvidt jeg skal sette den på permanent eller ikke.

 

roof_spoiler_700.jpg

Posted

Har bare et til, kommer kanskje ikke så godt frem på bildet. Holdt på når det var kveld, så det ble dårlig med lys dessverre.

 

roof_spoiler_700_2.jpg

Posted

Bilen blir bare bedre og bedre for hver oppgradering..

 

Ville derimot droppet den bakrutespoileren. Blir litt for mye " tuning " og " humpete " når du har den på koffertlokket i tillegg.

 

Men hver sin smak. Bilen er hvertfall utrolig lekker, og garantert et blikkfang  8)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×
×
  • Create New...