TerjeB Posted April 12, 2014 Author Posted April 12, 2014 Fjernet emblemer på bakluken og polert bilen
TerjeB Posted April 12, 2014 Author Posted April 12, 2014 Montering av facelift-lamper er neste ut nå
J-D Posted April 13, 2014 Posted April 13, 2014 Dette ble utrolig lekkert, Terje. Alle de riktige modifiseringene er gjort, og facelift lamper foran blir prikken over i'en
Megaoctane Posted April 13, 2014 Posted April 13, 2014 Montert: Hadde denne kommet kjørende bak meg på motorveien, ville jeg gitt vei... Ser svær og farlig ut med AMG front:)
Megaoctane Posted April 15, 2014 Posted April 15, 2014 Er ikke DRL tåkelysene programmert til å lyse konstant? Eller har du slått på parklys og da slår DRL tåkelysene seg av?
TerjeB Posted April 15, 2014 Author Posted April 15, 2014 Wicky: Led-lampene erstatter tåkelysene for å si det sånn. Jeg bruker de på dagtid som kjørelys. Megaoctane: Nei, på min slår jeg de av og på med bryteren til tåkelyset. Jeg har ikke kodet om noe for å få konstant kjørelys. Bilen står i parklysmodus når bildet ble tatt ja.
TerjeB Posted April 16, 2014 Author Posted April 16, 2014 Takker Sideskjørtene lar vente på seg fra leverandør, men forhåpentligvis kommer de vel etterhvert. Da er jeg i mål (tror jeg hehe)
Stian Stormyr Posted April 21, 2014 Posted April 21, 2014 Utrolig bra! Likte oppgraderingen til nyere type frontlykter..
TerjeB Posted May 11, 2014 Author Posted May 11, 2014 Har prøvemontert tak/bakrutespoiler. Her er jeg litt usikker på hvorvidt jeg skal sette den på permanent eller ikke.
ClasT Posted May 11, 2014 Posted May 11, 2014 Flere bilder med den på ? Litt usikker selv hva jeg mener om den
TerjeB Posted May 11, 2014 Author Posted May 11, 2014 Har bare et til, kommer kanskje ikke så godt frem på bildet. Holdt på når det var kveld, så det ble dårlig med lys dessverre.
Megaoctane Posted May 11, 2014 Posted May 11, 2014 Liker den bedre uten takspoiler. Ser mer "originalt" ut...
Wicky Posted May 11, 2014 Posted May 11, 2014 Sleng på skvettlapper og svenske skilt så hører du hjemme over grensa
J-D Posted May 11, 2014 Posted May 11, 2014 Bilen blir bare bedre og bedre for hver oppgradering.. Ville derimot droppet den bakrutespoileren. Blir litt for mye " tuning " og " humpete " når du har den på koffertlokket i tillegg. Men hver sin smak. Bilen er hvertfall utrolig lekker, og garantert et blikkfang
tommern57 Posted May 12, 2014 Posted May 12, 2014 Den hadde jeg latt stå på. Den er jo såpass diskret at 9 av 10 ikke legger merke til at den står der.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now