Davor Posted August 10, 2013 Posted August 10, 2013 Flott bil Terje! Kan jeg spørre hva kostet de AMG potter?Vurderer å kjøpe til min E-klasse men er vanskelig å finne brukt,så lurer på hva disse kan koste ny.
TerjeB Posted August 10, 2013 Author Posted August 10, 2013 Takk for det De kostet €1310,- for begge i Tyskand. Ellers så lager Eksosmester A/S i Skien eksos hvis du bor i denne delen av landet. (www.eksosmester.no) De skal være flinke, vet flere i klubben har vært der og fått laget til potter.
TerjeB Posted January 30, 2014 Author Posted January 30, 2014 Endelig litt fremdrift i facelift-prosjektet
TerjeB Posted February 21, 2014 Author Posted February 21, 2014 Tilbake fra lakkering. Da gjenstår det bare å få det montert
Hans-Petter Posted March 16, 2014 Posted March 16, 2014 Hei! Åssen går det med montering? Dette var sjesk!
TerjeB Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Ferdig montert i forrige uke Har ikke tatt noen skikkelige bilder ennå, men her er et par som ble tatt med mobilen den kvelden (natten). Prosjektet er forøvrig ikke i mål ennå, men det kommer seg
Wicky Posted March 16, 2014 Posted March 16, 2014 Har AMG andre sideskjørt? Nå må du baer fjerne emblemene bak forresten
TerjeB Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Andre sideskjørt ja. De kommer senere. Litt vanskelig å få tak i til kort versjon til riktig pris.
Stian Stormyr Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 Absolutt ikke dumt det der.. Gjør seg alltid med litt AMG stæsj..
TerjeB Posted March 21, 2014 Author Posted March 21, 2014 Og der kom det jammen meg mere stæsj i posten. Ny tur til lakkereren
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 Er det dem som sto i brosjyra til 2100,- pr stk?
TerjeB Posted March 22, 2014 Author Posted March 22, 2014 Åssen felger skal du ha til sommern da? Blir de samme som før
TerjeB Posted March 22, 2014 Author Posted March 22, 2014 Er det dem som sto i brosjyra til 2100,- pr stk? Den brosjyren tror jeg ikke jeg kjenner til. Disse kostet USD 429,- for begge speilene inkl. frakt.
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 Det var brosjyra som fulgte den nye GLAen med ekstrautstyr mener jeg. Dem kostet litt der
ClasT Posted March 31, 2014 Posted March 31, 2014 Gjorde seg det ja, nye speil og frontfanger. Flott bil!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now