Jump to content

Recommended Posts

Posted

Etter å ha eid denne bilen i to år nå så har jeg endelig fått somlet meg til å legge ut noen bilder av den her. Det er en 2006 S320 CDI kort versjon.

ptbg.jpg

M2UX.jpg

K3JAr.jpg

RzI2T.jpg

NhaB.jpg

zCadp.jpg

kLPU7.jpg

qxA6p.jpg

• Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Takker Stjernegrisen  :)

Takk for det Bjørn. Ja nå kan du angre nå Bjørn hehe  :D Men jeg har hørt rykter om at du har fått deg en annen grom bil da. Så da går det vel greit tenker jeg  :)

Guest alexanderst
Posted

Utrolig flott bil, gratulerer med en av de fineste sedanene i verden :)

Posted

Feit slede!

Men liker ikke løsningen på eksosen bak vs bakfangern... Ser noe malplassert ut...

Og siden du har spoiler, så hadde jeg tatt bilder av bilen med vipp på soltaket... hjelper masse :P

Posted

Pottene er originale AMG-potter for S320 CDI som kan kjøpes fra Mercedes. De er beregnet til AMG- fangeren som kommer litt lengre ut nederst enn stealth-fangeren som sitter på nå. Derfor sitter pottene slik. Men de ser mere "riktige" ut i virkeligheten enn på bildene  :)

Jeg kjøpte disse pottene fordi jeg tenker å sette på AMG-fangere og sideskjørt etterhvert. Hadde jeg fått tilpasset potter til nåværende kunne jeg ikke ha gjort det.

Posted

Inne i bilen hører man ikke noe, men står man bak bilen hører man at det er en litt grommere lys for å si det sånn. Men det er diesel da vet du, motoren overdøver det som måtte være av fin lyd :-)

Når det gjelder spoileren på bagasjelokket er dette et lite ekspriment. Jeg er ikke helt sikker på om den blir der eller ikke :-)

Posted

Takk for det  :) Rattet ble satt inn av MB-forhandleren da jeg kjøpte bilen. Girskifterene på rattet er til S65 AMG. Måtte tilpasse rattet litt for å få de til å passe.

Posted

Takk for det  :) Rattet ble satt inn av MB-forhandleren da jeg kjøpte bilen. Girskifterene på rattet er til S65 AMG. Måtte tilpasse rattet litt for å få de til å passe.

Det kan jeg kjønne :D jeg synes det er en fin kombinasjon også

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...