FrodeS Posted August 6, 2013 Posted August 6, 2013 Ut på tur lørdag. Fin utsikt, men jeg er glad selve kjøringen ble flyttet til dagen etter. Alexander og jeg skulle møte på Finnskogen turist&villmarkssenter, der lokallag Stavanger hadde tatt inn på fredagen. Veldig synd at ikke flere fra Østlandet tar turen. Tror vi har kommet til rett sted God stemning allerede. Resten av Stavanger-gjengen var på tur for å sanke bildeler. Stavangersjef Torstein gjør klar grillen. Mens noen nyter en temperert øl. God stemning. Johnny Henden, aka spøkelse Alexander prøver å si noe lurt Og så noen bilder uten videre kommentar: Grillmester Trond Hagebakken, formann i Lokallag Oslo stilte velvillig opp med burgere, pølser og brus, og sørget for et pent overskudd, som går rett tilbake til lokallaget. Mens jeg prøvde å holde styr på påmeldinger og betaling for kjøring og mat. Inge hjelper til, mens Turid får på andre dekk. Bilder fra selve kjøringen har jeg dessverre ikke, men Jon Arne Tjøstheim, Sparks Media, har masse liggende. Det kommer etter hvert.
Wicky Posted August 6, 2013 Posted August 6, 2013 Så ut som ett vellykket treff for den ariske rase! Skal møte opp mannssterk med masse utlendinger på neste treff
Guest 1042 Posted August 6, 2013 Posted August 6, 2013 Så ut som ett vellykket treff for den ariske rase! Skal møte opp mannssterk med masse utlendinger på neste treff Det er bra! Var forøvrig ikke bare nordmenn der.. Hørte svensk dialekter og vet med sikkerhet at det også var minst 2 bergensere. B-) Fra spøk til revolver: Så vel egentlig flere som var solbrune uten å ha blitt solbrent først, så helt likbleikt oppmøte var det ikke.
Wicky Posted August 6, 2013 Posted August 6, 2013 ahhahahaah bergensere Har aldri vært på no mb-treff men på mange bimmerstreff...Kanskje jeg skal karre meg til ett mb-treff en gang... ikke at jeg har no superkul utstillingsbil...men...problemet blir jo..skal jeg ta med e-klassen eller c-klassen...eller s-klassen...hm hm hm...
FrodeS Posted August 6, 2013 Author Posted August 6, 2013 ta med e-klassen eller c-klassen...eller s-klassen...hm hm hm... Det må vel bli den av dem som går... hvis noen av dem går? Treffet var fint som pokker, det. Bare synd at det ikke kommer dobbelt så mange, og at nesten ingen fra østlandsområdet vil være med på litt mer sosialt.
Guest 1042 Posted August 6, 2013 Posted August 6, 2013 Hadde blitt med på sosialt om ikke innenriksministeren hadde jobbet. Av en eller annen merkelig grunn har hun alltid arbeidshelg når det er treff på vålerbanen.
Wicky Posted August 7, 2013 Posted August 7, 2013 Tror hun gjør det med vilje Ingen andre med flere bilder?
Guest CLK55 AMG Posted August 7, 2013 Posted August 7, 2013 Hei hei! Var en fin dag og jeg fikk kjørt noen runder rundt banen. Min første tur til Vålerbanen noensinne. Angrer på at jeg ikke kjørte flere runder Hvis noen har tatt bilder og / evnt video av min bil, så hadde jeg blitt veldig glad om jeg kunne fått dette tilsendt på mail. Bilen er en CLK55 AMG cabriolet, blå av farge. ( A209 ) rune.bjerke@bos.no super takk på forhånd!
tommern57 Posted August 7, 2013 Posted August 7, 2013 Ah, det var deg, ja. Var et strøkent eksemplar du hadde Rune.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now