Jump to content

Brabus

Enebakk

Recommended Posts

Gudene vet, men spørsmålet er vel heller hvor orginal er en Brabus? Du har to muligheter, bestill en ny bil fra Brabus med de modifikasjonene du vil ha eller kjøp bilen selv og så dra ned til brabus og få den bygd om. Begge deler er jo orginalt..

Men spørsmålet er vel heller om bilen er bygd om med en brabus motor. Tja... Gudene vet hva Brabus forlangte at bilen skulle leveres med den gangen. Nå MÅ du kjøpe større bremser hvis du bestiller trimming blant annet. Det ser ut som om denne bilen har orginale bremser. AMG leverte forsterkede klosser som standard på 3.4 utgaven sin.

Men se på eksosanlegget? Det er et enkelt enderør bare...

Har ikke en 300TE dobbel endestuss?

Jeg mente at de fleste MB`er over en viss motorstørrelse hadde den doble jeg...?

Eller tar jeg helt feil?

men man kan da ikke kjøpe sånn bil med manuelt gir?

Tja, som lekebil tror jeg det blir ganske kult!

Men det funker jo bra med en 722.5 kasse også, bare putte spaken i 3 når man ligger oppover f.eks. Lierbakkene og gi gass... Deilig.

men man kan da ikke kjøpe sånn bil med manuelt gir?

Tja, som lekebil tror jeg det blir ganske kult!

Men det funker jo bra med en 722.5 kasse også, bare putte spaken i 3 når man ligger oppover f.eks. Lierbakkene og gi gass... Deilig.

Funka greit å bare la den stå der den sto og tråkke kick-down i stedet  :D :D :D :D :D :D :D :D :cya: :cya: :blob6: :blob6: :hello1: :headbang: :love7: :love7: :wav:

Detta er i hvertfall mye tørst bil for penga :)  . Den ser ikke så halvgæren ut, men man kan da ikke kjøpe sånn bil med manuelt gir??

Det er vell bare å prioritere bensin framfor en tur på byn det 8)

Eller byge om til gass

Virker litt herje bil med manuell syns jeg :iroc: men det er jo moro iblant det :P

Tror nok denne er ombygd på noe vis ja, ikke orginalt eksos til den motoren i allefall, fronten ser også "hjemme snekkret" ut spør du meg....

Fronten ser ut til å være en Brabus-fanger hvor midtdelen er skjært ut og erstattet med et nett.