Enebakk Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Den her så jo fin ut: www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7453900&sid=4ayrJun1r968593&pos=33&tot=81 ER den original el? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Gudene vet, men spørsmålet er vel heller hvor orginal er en Brabus? Du har to muligheter, bestill en ny bil fra Brabus med de modifikasjonene du vil ha eller kjøp bilen selv og så dra ned til brabus og få den bygd om. Begge deler er jo orginalt.. Men spørsmålet er vel heller om bilen er bygd om med en brabus motor. Tja... Gudene vet hva Brabus forlangte at bilen skulle leveres med den gangen. Nå MÅ du kjøpe større bremser hvis du bestiller trimming blant annet. Det ser ut som om denne bilen har orginale bremser. AMG leverte forsterkede klosser som standard på 3.4 utgaven sin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted April 27, 2006 Author Share Posted April 27, 2006 Synd det ikke er noen bilder innvendig av bilen:( Hadde jeg hatt 119000,- til bil nå så trur jeg at jeg hadde datt en tur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Synd det ikke er noen bilder innvendig av bilen:( Detta er i hvertfall mye tørst bil for penga . Den ser ikke så halvgæren ut, men man kan da ikke kjøpe sånn bil med manuelt gir?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Men se på eksosanlegget? Det er et enkelt enderør bare... Har ikke en 300TE dobbel endestuss? Jeg mente at de fleste MB`er over en viss motorstørrelse hadde den doble jeg...? Eller tar jeg helt feil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Eller tar jeg helt feil? JA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 men man kan da ikke kjøpe sånn bil med manuelt gir? Tja, som lekebil tror jeg det blir ganske kult! Men det funker jo bra med en 722.5 kasse også, bare putte spaken i 3 når man ligger oppover f.eks. Lierbakkene og gi gass... Deilig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 men man kan da ikke kjøpe sånn bil med manuelt gir? Tja, som lekebil tror jeg det blir ganske kult! Men det funker jo bra med en 722.5 kasse også, bare putte spaken i 3 når man ligger oppover f.eks. Lierbakkene og gi gass... Deilig. Funka greit å bare la den stå der den sto og tråkke kick-down i stedet :D :D :D :D :cya: :blob6: :love7: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Denne har jeg sett tilsalgs før, for ca 1,5 - 2 år siden. Ikke noe sparebøsse nei. Artig bil, men greit å ha en golf diesel ved siden av tror jeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted April 27, 2006 Author Share Posted April 27, 2006 Detta er i hvertfall mye tørst bil for penga . Den ser ikke så halvgæren ut, men man kan da ikke kjøpe sånn bil med manuelt gir?? Det er vell bare å prioritere bensin framfor en tur på byn det Eller byge om til gass Virker litt herje bil med manuell syns jeg men det er jo moro iblant det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 Tror nok denne er ombygd på noe vis ja, ikke orginalt eksos til den motoren i allefall, fronten ser også "hjemme snekkret" ut spør du meg.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 Tror nok denne er ombygd på noe vis ja, ikke orginalt eksos til den motoren i allefall, fronten ser også "hjemme snekkret" ut spør du meg.... Fronten ser ut til å være en Brabus-fanger hvor midtdelen er skjært ut og erstattet med et nett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 ja det så litt lapskaus aktig ut dette.... på en annen side kan det være litt goodies inne den motoren der ja kan ikke tenke meg no annet enn at Brabus har gjort en god jobb... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 En vesentlig opplysning her ville vært importdato til Norge. Siden den fremdeles går på grønne skilt er det neppe gratis å sette inn bakseter her........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts