Jump to content

Recommended Posts

Posted

Som topic sier, men er det noen som har noen erfaringer...er vel noe sånn som 170hk originalt og 400nm eller noe, men er ett softwareupgrade til 5000 fra BT verd effekten? bilen er jo ingen rakett, men har greit og godt jevnt drag...

Tips? 8)

Posted

hei. jeg hadde en boks fra DTE på min. Fikk vell da ca 200HK og 500NM. Fikk etterhvert noen feilkoder som gradvis forsvant etter at jeg fjernet boksen.

Tror jeg heller ville gått for en tuning med hjelp av PC. Koster noe mere, men det tror jeg det er vært.

Posted

Powerbox gir lett mye rare feilmeldinger. Det koster ikke enormt med en skikkelig omprogrammering, og da har 270 ganske stort potensiale.

Posted

Det stod en DTE boks på denne når jeg kjøpte den, jeg reiv den til h-vette av før jeg kjørte hjem, jeg synes bilen drar greit, men vil ha litt ekstra puff, og om det er slik at 270en har ett potensiale som er bra, er jo det svært gode nyheter.

Er ikke interessert i å presse bilen til det maksimale, vil ha driftsikkerhet i motor og gir, var derfor jeg i utgangspunktet kjøpte en 270.

Posted

Fruen har en DTK boks i sin 270cdi,

(Var der då vi kjøpte bilen)

Har ikkje feilkoder på den..

På nettsida står det 220hk, men brukar ikkje den på full styrke.. (Justerbar)

Vi har hatt bilen ca et år (ca20000 km)

Men trur programering er det beste

Posted

fælt så mange det var fra harstad her plutselig  :lol:

Skal til harstad til høsten...dere får sørge for å ta meg med på en runde i mercene og burger :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...