Guest CLK 230 Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Har nå tenkt meg grønn vurdert frem og tilbake og til slutt så står det mellom noen 19". Hvem er penest til CLK? Her er det første og siste felg jeg har sett på. Har fått komplett pris på alle sammen m dekk og det er slett ikke ille. Hva er deres mening der ute. dim blir 10 265/30 19 bakog 8,5 225/35 19 fremme Ps øverste felg er Inox crome akkert og er ellers sort. Bilen min er sort met. av farge. Kom med innspill folkens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Har nå tenkt meg grønn vurdert frem og tilbake og til slutt så står det mellom noen 19". Hvem er penest til CLK? Jeg syns den over var grisetøff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Hei!Synes også den øverste var finest.tror den vil passe perfekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Slutter meg til de andre - det er ingen tvil: Uansett - du får en skikkelig lekker bil denne sommer`n! Jeg er delvis misunnelig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Det må bli enten denne Eller denne Den øverste (ATP) vet jeg av erfaring at er en god og solid felg om uhellet skulle være ute. ASA felgen er vel egentlig en kopi av superstar sin felg. Arne Snapa hadde vel den på sin E220T i 19" og den var tøff den også. Men tenk på vasking av felgene. Joa det er kos og gnikke på bilen sin, men tro meg, du blir lei av å bruke 15-20 minutter med tannbørste per felg hver gang du vasker bil... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Hva er deres mening der ute. Kjøp ATP felgen. Bedre kvalitet enn ASA, og så var den mye tøffere. ASA felgene har jo annenhver bil om dagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Takker for alle innspill. Fruen gnir seg i hendene her da hun har valgt den felgen som er øverst MEN.... Hva synes dere om denne i fullcrome : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Entusiast Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Hvem er penest til CLK? Her er det første og siste felg jeg har sett på. Må bli en av disse, men er vanskelig å se hvilken som passer best uten at de sitter på bilen. Begge de jeg hentet frem over er fine selv om jeg liker best de du har på vinteren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 MEN.... Hva synes dere om denne i fullcrome : Kjøp ATP du. Innbiller meg at den felgen passer meget bra på bilen din. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Stemmer også for ATP. Da får du en felg som er veldig enkel å rengjøre og med en veldig "cleen look" samt et tidløst design. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Takker for alle innspill. Fruen gnir seg i hendene her da hun har valgt den felgen som er øverst MEN.... Hva synes dere om denne i fullcrome : Ble altfor bling-bling for min del. Passer ikke på en noenlunde "normal" bil. Passer bedre i pimp my ride Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Må bare slutte meg til dem som mener øverste felg er penest! Hva kommer disse på og hvor mye må du betale for dekkene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Må bare slutte meg til dem som mener øverste felg er penest! Hva kommer disse på og hvor mye må du betale for dekkene? Ok da har folket talt ! Jeg tror også den felgen kommer til å bli strøken på bilen min. så da går vi for den. Johan:Jeg betaler kr 16000,- for en komplett pakke 19" felger inkl F1 dekk. Dette er spesialpris jeg får fra Autostrada hvor jeg kjøpte bilen min da jeg ikke fikk med sommerdekk da jeg kjøpte bilen, men lagde avtale på at jeg skulle få godpris på dekk/felger til sommeren. TUSEN TAKK FOR ALLE INSPILL TIL TRÅDEN MIN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Johan:Jeg betaler kr 16000' date='- for en komplett pakke 19" felger inkl F1 dekk. Dette er spesialpris jeg får fra Autostrada hvor jeg kjøpte bilen min da jeg ikke fikk med sommerdekk da jeg kjøpte bilen, men lagde avtale på at jeg skulle få godpris på dekk/felger til sommeren.[/quote'] Ring til ARS Trading og hør hvor mye han kan skaffe deg disse for! http://www.arstrading.no/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Takker for tipset.Da har jeg ringt Arne Snapa. han var litt usikker på om han kunne skaffe denne italienske felgen, men skulle sjekke opp og ringe meg tilbake så da får vi se om jeg blir positivt overrasket. Takk for tipset! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Hvordan påvirker dekkbredden kjøreegenskapene på bilen din? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 synes de øverste var penest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristian T Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Synes de nederste var penest! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest T.A.S Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Hei! hvilken pris har du fått på disse felgene? Jeg hadde nemlig bestilt slike til femmeren min (E60)' date=' men etter jeg fikk vite lev. tid, ble det over 2 mnd til. det sies at prdusenten av disse har store problemer med levering av disse felgene, og er ganske så rotete. har hørt med både sharif, felgimport, og bilbutikk, og alle sier det samme.jeg har avbestilt felgene nå, og funnet andre.SMC D felgene er råflotte, og kjempesynd med leveringene deres. ellers likte jeg godt de tetteikede felgene du hadde til høre med alle de på rekke og rad. de var virkelig flotte! Ellers, ville jeg gått for felg 2? ASA felgen?. iallefall ville jeg ikke gått for den svarte, men den som har en annen farge, og ikke svart. hvis ønskelig fjerner sharif Gullskruene på felgene. jeg syntes at du har en såpass elegant og flott bil, at jeg ikke ville ha kjøpt felg 2 der, men i den andre fargen som jeg fortalte. Ellers, tror jeg disse vil passe Mercedesen din godt: [img']http://www.excentric.de/src/felgen/img/18.jpg[/img] Lykke til med letingen. mye flott du har plukket ut . ellers kan jeg si at den helt til høyre her (som jeg nevnte litt lenger oppe)får man IKKE i 265 dim. disse felgene leveres kun med 235 hjul. har snakket med sharif, og det er disse jeg nå har bestilt istede for SMC D felgene, og han fikser dem, og mye frem og tilbake, og jeg får dem i 275, og 245 hjul. hvis du faller for disse, så ring å hør med sharif. han ordner sikkert en hyggelig pris også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Da har jeg bestemt meg og har closa dealen. hørte ikke noe fra Arne snapa ang pris og tilgang på ATP felgen. Det ble 8.5 19" ATP felger med Nokian NRY dekk fikk det hele ned til 14.000 kr blank ferdig på bilen i morgen. Når jeg ser på hva folk her inne har stemt samt kompiser etc så blir det ATP felgen med sinnsykt råe dekk.Så på felgen i dag og stillte de opp ved siden av bilen og de passer så sinnsykt bra at valget fallt på de uten tvil. Link til gummien jeg får med på felgene for de som er int: http://www.nokiantyres.com/personbiler_produkt_no?product=609310&name=NOKIAN+NRY Tusen hjertelig takk for all hjelp. neste mandag kommer jeg på mandags treff og viser stolt frem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 neste mandag kommer jeg på mandags treff og viser stolt frem Gleder meg til å se! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 235/35-19 foran og bak? Gleder meg til å se ja. Skal prøve å karre meg innover til mandan jeg og! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 235/35-19 foran og bak? Gleder meg til å se ja. Skal prøve å karre meg innover til mandan jeg og! Ja det ble 235/35-19 ( 8,5) all around. Tror det hadde blitt mye sporing med 265 bredde. Hadde på 208`en 275 bak og 245 foran med bridgestone potenza dekk og det spora vanvitting mye. så i år går jeg for 235/35 hele veien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Grattis med nye hjul da... Skal til å begynne å polere mine sommerfelger nå jeg ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Fint om du legger ut bilder og forteller litt om hvordan bilen ble å kjøre etter dekkbytte... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts