The Marlboro Man Posted August 4, 2013 Posted August 4, 2013 Hei folkens! Har kjøpt en 2004mod 270CDi netopp, denne har opplegg til original telefon under midtkonsollen, eneste som mangler er selve telefonen, firmaet som solgte meg bilen snakket om at det fantes en bluetooth overgang man kunne kople til, tror det skal være en NOKIA telefon der.
Guest merca Posted August 4, 2013 Posted August 4, 2013 Du kan gå til viseeo.no, de har et bluethootadapter som passer din bil. Lykke til.
Are Posted August 4, 2013 Posted August 4, 2013 Spørsmålet er hvor bra kvaliteten blir. Jeg fikk ordnet blåtann i min bil og resultatet var nedtur. Altfor mye bakgrunnsstøy i bilen til at det er verd å bruke til noe som helst, så har vel ikke gjort mer enn 2-3 test-telefoner. Mye bedre med en blåtann i øret..
Gujoni Posted August 5, 2013 Posted August 5, 2013 Regner med at det er en E-klasse du har. Da skal en Nokia 6310 / 6310 I passe i holderen .Mange å få kjøpt på Finn.no. Har det selv og det fungerer utmerket.
Sven Håkon Posted August 5, 2013 Posted August 5, 2013 Viseeo fungerer veldig bra etter min erfaring.
The Marlboro Man Posted August 5, 2013 Author Posted August 5, 2013 tusen takk folkens tror jeg kjøper en antikk Nokia fra Finn.no om jeg finner, 6310 ...det er nok den som skal stå der, jeg er bare litt opphengt i originalitet på standardutstyret, så hvorfor ikke...blir neppe brukt så utrolig mye, men...den skal være der.
v.sorheim Posted August 6, 2013 Posted August 6, 2013 Jeg har en Nokia 6310i du kan kjøpe viss du vil? Holder til i Stavanger! Send pm om du er interesert!
KennethJ Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 Jeg har original MB-Bluetooth-greie for min E-klasse (2005 med Comand), det funker gull. Rent bortsett fra at telefonen min ikke skal funke da, men den funker greit nok allikevel.. (bruker dog for lang tid på å opprette og avslutte samtaler)
FrodeS Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 Men du har original blåtann, ikke "opplegg for telefon". At blåtann fra 2005 kan være litt lunefull, er ikke helt uventet.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now