blynkar Posted August 1, 2013 Posted August 1, 2013 Har nå handlet meg turbo (precision 5857 billet), grenrør, downpipe og oljeslanger laget for M111-motorene. Neste på tapeten er da å optimalisere motorstyringen for å takle litt påtvunget luft, hehe. Er det noen som har montert "datasprut" eller piggyback-sprut her som er villig til å dele deres erfaringer? Og gjerne kom med bilder. (evnt. kontakt meg på PM) Og for andre snusfornuftige så blir det oppgraderte bremser, understell, forsterkning av karosseri og forsterkning av drivverk.
FrodeS Posted August 1, 2013 Posted August 1, 2013 Hei. Hvis du melder deg inn som medlem, får du tilgang til en ekstra del av forumet. Der ligger det mye(!) kunnskaper om det du skal i gang med. Det er også et prosjekt med konvertering av samme motor.
Jørn Posted August 1, 2013 Posted August 1, 2013 Hei. Her er hjemmesiden til en av gutta i klubben. Han kan alt med turbokonvertering. Som medlem i klubben vår, så får du rabatter hos Thorbjørn. Her er link til Thorbjørn sin hjemmeside: http://www.flenstadtekniske.com
blynkar Posted August 1, 2013 Author Posted August 1, 2013 Oi oi, høres meget spennende ut. Ser ut som at det blir enda en betalende medlem da
augu Posted August 5, 2013 Posted August 5, 2013 hei Kjør på med aem f/ic , det har fungert supert for meg. åsså må du ha større dyser, ellers er det bare å montere å ladde oppmot 1 bar visst du bruker den orginale motorn. Du får lage det en prosjekt tråd så vi får følge med bygge ditt. Angrer allerede på at jeg solgte delene til deg Mvh Stian augu
blynkar Posted August 5, 2013 Author Posted August 5, 2013 Hehe, ja nå er det for sent Får vel delene i morgen, så da må jeg vel bestille AEM'n, dyser og litt silikon/rør. Lurer på å prøve meg med intercooler fra FrozenBoost, men igjen mer dill dall som kan gå galt... Blir prosjektrråd når delelista kan krysses ut på
blynkar Posted August 6, 2013 Author Posted August 6, 2013 Hei. Hvis du melder deg inn som medlem, får du tilgang til en ekstra del av forumet. Der ligger det mye(!) kunnskaper om det du skal i gang med. Det er også et prosjekt med konvertering av samme motor. Når alt er betalt, hvor finner jeg det da?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now