Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har nå handlet meg turbo (precision 5857 billet), grenrør, downpipe og oljeslanger laget for M111-motorene.

Neste på tapeten er da å optimalisere motorstyringen for å takle litt påtvunget luft, hehe.

Er det noen som har montert "datasprut" eller piggyback-sprut her som er villig til å dele deres erfaringer?

Og gjerne kom med bilder. (evnt. kontakt meg på PM)

Og for andre snusfornuftige så blir det oppgraderte bremser, understell, forsterkning av karosseri og forsterkning av drivverk.  :)

Posted

Hei.

Hvis du melder deg inn som medlem, får du tilgang til en ekstra del av forumet. Der ligger det mye(!) kunnskaper om det du skal i gang med. Det er også et prosjekt med konvertering av samme motor.

Posted

hei

Kjør på med aem f/ic , det har fungert supert for meg.

åsså må du ha større dyser, ellers er det bare å montere å ladde oppmot 1 bar visst du bruker den orginale motorn.

Du får lage det en prosjekt tråd så vi får følge med bygge ditt.

Angrer allerede på at jeg solgte delene til deg :)

Mvh

Stian augu

Posted

Hehe, ja nå er det for sent :)

Får vel delene i morgen, så da må jeg vel bestille AEM'n, dyser og litt silikon/rør.

Lurer på å prøve meg med intercooler fra FrozenBoost, men igjen mer dill dall som kan gå galt...

Blir prosjektrråd når delelista kan krysses ut på :)

Posted

Hei.

Hvis du melder deg inn som medlem, får du tilgang til en ekstra del av forumet. Der ligger det mye(!) kunnskaper om det du skal i gang med. Det er også et prosjekt med konvertering av samme motor.

Når alt er betalt, hvor finner jeg det da? :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...