Bendic Gotteberg Posted August 1, 2013 Posted August 1, 2013 Hei! Noen har prøvd å stikke av med min S123 mens jeg var på ferie. Det sitter en gammel defa alarm i den som jeg har mistenkt en stund for å skru seg av og på, på egenhånd. Jeg vet helt sikkert at bilen var låst når vi dro. Men et par ganger før har jeg tatt den i å låse seg opp selv, og en gang har den låst seg med nøkkelen i tenninga. Så jeg tror den har låst seg opp mens vi var borte. Så til saken: Noen har da prøvd å få start på den uten å lykkes.. (Heldigvis) Bilen sto i låven så de har hatt god tid til å skru av dekslet over pedalene for å komme til baksiden av tenningslåsen og alarmen er stripset fast oppi der. Ingenting er ødelagt bortsett fra en plastikk bit bak på tenningslåsen som holder stikkene på plass. Nå har jeg bare en bunt med ledninger som jeg ikke vet hvor skal hen. Så det er her jeg håper noen kan hjelpe meg Tenningslåsen ser slik ut bak: Noen som vet hvor jeg finner en oversikt over dette? Stikkene er nummererte men ikke ledningene dessverre.. På forhånd takk! Mvh Bendic
Will Posted August 1, 2013 Posted August 1, 2013 Riktignok en W124, men om fargen på ledningene dine er de samme vil jeg tro det stemmer... http://mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=15334.msg111353#msg111353
Jahov Posted August 1, 2013 Posted August 1, 2013 Stemmer nesten.. I Haynesboka for 123 -84 står: 15X 2.5 rød/gul 50 2.5 lilla/vit 15 2.5 rød/sort 15R 2.5 rød/grøn 30 2.5 rød (2 stk) P30 0.75 grøn/vit
Bendic Gotteberg Posted August 1, 2013 Author Posted August 1, 2013 Tusen takk skal dere ha begge to! Nå står den og kakler og går ute her. Gikk for Jan's løsning og nå fungerer alt som det skal igjen
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now