Guest Ny ml eier Posted August 1, 2013 Posted August 1, 2013 Har nylig kjøpt en ny mercedes ML 2007 modell og den skal ha dvd/video funksjon på skjermen virker det som men den funker ikke. Noen som har peiling på hva det kan være? Hva er løsningen i såfall? Har sjekket med Bertel og Steen og bilen skal ha dvd funksjon da den kom ut ny.
Lars U. Posted August 2, 2013 Posted August 2, 2013 I min 2008 C klasse ( som jeg tror har en nyere Command versjon en ML 2007) har jeg video funksjon , men det er DVD plater som gjelder og de virker kun når bilen står stille eller i revers !
ClasT Posted August 2, 2013 Posted August 2, 2013 I min 2008 C klasse ( som jeg tror har en nyere Command versjon en ML 2007) har jeg video funksjon , men det er DVD plater som gjelder og de virker kun når bilen står stille eller i revers ! Min 06mod tar også DVD, men vises kun når man står stille ja.
Guest ny ml bruker Posted August 2, 2013 Posted August 2, 2013 Nå har jeg sjekket opp med oslo bilstereo og de mener ml,gl og de store suvene har ikke mulighet for å spille dvd plater før 09 modellen som kom. Alle c,e osv kan men ikke ml. Veldig rart da?! Merker blir litt irritert............... Forresten dere som kun kan se på dvd i revers eller park. Dere veit at det finnes en kode som gjør at du kan spille dvd mens bilen kjører og?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now