tiedomi68 Posted July 30, 2013 Posted July 30, 2013 I disse dager er det helt ok at aircon og klima anlegg virker, men det kom en real kaldfront innover i dag med ett vanvittig regnskyld. Å da var ikke aircon noe særlig gøy lengre. Det viser seg at bilen blåser ikke varmt uansett hvordan jeg stiller inn klima anlegget. Det kommer kald luft i alle hull både foran og bak. WTF kan det være ? Noen som har opplevd lignende ? Noen enkel løsning kanskje ? Jeg har akkurat bygd om og tatt ut orginalstereo`n for å får inn en nyere og litt flottere modell med GPS BT osv ...... . Da var hele panelet ute og alt av elektrisk frakoblet. Jeg kan ikke se at dette var forferdelig komplisert så jeg tviler på at jeg har satt i noen koblinger feil el. Det var en " pretty straight forward " jobb. Dette er konas bil skjønner dere å da skal det være litt flott i hvertfall, men det kan se ut som om hun går en grusom høst og vinter i møte
tiedomi68 Posted August 1, 2013 Author Posted August 1, 2013 Slenger denne opp igjen jeg. Jeg har vanskelig for å tro at ingen har den ringeste aning om hva dette være
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now