Jump to content

mercedes klær til jr

Recommended Posts

Posted

Hei finnest det noen som selger skjorter, gensere, jakker til jr med MB relatert "reklame"?????

Posted

Hm, det var heller dårlig... ingen andre?

Posted

Hm, det var heller dårlig... ingen andre?

Dårlig ?? Alt kan bestilles og leveres hos nærmeste forhandler.

Hva er du ute etter ? Mega Mercedes-Store ute på bygda ?

Posted

D hadde vert noe ja :lol:  tenkte noe mere utvalg eg da,men det finnst vel ikke tydligvis....

Posted

Sjekk sidene til Mclaren.com og Mercedes-GP.com eller denne linken:  http://www.mercedes-amg-f1.com/en/#/category/home/

der finnes klær for hardcore F1 fans

BTW: min sønn på 6 år nekter å gå med dette, da han holder med RedBullF1 og jeg må kle han opp i full RB outfit når vi drar på F1 løp.

Eller ta en tur innom en gjennomsnittlig  Mercedes-Benz forhandler i Tyskland, de har det meste utstilt i butikken.

Posted

BTW: min sønn på 6 år nekter å gå med dette, da han holder med RedBullF1 og jeg må kle han opp i full RB outfit når vi drar på F1 løp.

He he.. Hvem som har skylda i dette ? Heier på den som vinner ??  :D

Posted

ebay er stedet.

Det flommer over av akkurat slike ting, også barn. Å finnes det ikke så lager de det.

Jeg fikk laget en da det som var til salgs ikke var akkurat slik jeg ønsket. Gikk ca en uke bare til jeg  hadde det.

Posted

ebay er stedet.

Det flommer over av akkurat slike ting, også barn. Å finnes det ikke så lager de det.

Jeg fikk laget en da det som var til salgs ikke var akkurat slik jeg ønsket. Gikk ca en uke bare til jeg  hadde det.

hvo bestilte du?

Posted

over alt.

Men jeg bestiller helst fra uk. om det koster noen kroner mere så er det å foretrekke da det går mye kjappere med posten.

Har vært borti at varene fra UK har kommet på to dager å fra asia kan det ta over 30 dager med litt uflaks.

Men har fått varer på 5 dager fra hong kong også.

Posted

He he.. Hvem som har skylda i dette ? Heier på den som vinner ??  :D

Det har jo vært Mark Webber, men nå legger han jo opp for å begynne med Porsche langdistanseløp  (Porsche er helt OK for meg) men håper poden finner andre F1 helter  også, så vi kan dra og se på dette i fremtiden også..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...