Hawkonator Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 Hei! Selger unna litt småtteri jeg har liggende etter gammelbilen min. Limer bare inn teksten jeg skrev på Finn annonsen:) Lite brukt fjærspenne som kan brukes til bl.a Mercedes w124 selges. Denne er genial å bruke for å få av fjærene på bilen, uten å få fjæren i trynet. Jeg har brukt den kun et par ganger, enkel å bruke. NB, ikke for bruk med luftverktøy! Betalte i overkant av 2000kr med frakt og toll på denne fra en forhandler i Tyskland. Jeg selger den for 1200kr. Selger også et helt nytt og ubrukt sett med fjærer bak til Mercedes w124 stv. Fjærene er av Lemförder og er tilpasset bil med originalt understell med nivåregulering. Pris på disse fjærene er 500kr, ligger i eskene som de kom med. Har også en diagnose/blinktest til bruk på eldre Mercedes W124 uten OBD2. Ganske grei liten sak for deg som ikke gidder å rote med ledninger selv. Den har lysdiode og en knapp for nullstilling av feilmeldinger. Cd med forklaring på feilmeldinger og en enkel bruksanvisning følger med. Selges for 350kr Om noen skulle være interessert i å kjøpe alt, så lar jeg det gå for 1700kr! Tar gjerne imot bud! Varene sendes på kjøpers regning. Alt befinner seg i Trondheim.
Thomas Mads1 Posted August 4, 2013 Posted August 4, 2013 Hei, jeg er veldig interessert i fjærklemma, kan du sende meg ett bilde på SMS av den? 98 16 21 25. Thomas Madsen
Guest Martin Sperre Posted August 11, 2013 Posted August 11, 2013 Har du blinktesteren enda? Kan denne brukes på en E220 16v 1994mod?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now