Rasijack Posted July 26, 2013 Posted July 26, 2013 Hei. Jeg har en E250D 1991mod m/ASD. Det er slakk i krysset på mellomakselen på den, så jeg skulle gjerne hatt en mellomaksel. Noen som har en liggende ?
Kenneth Sivertsen Posted July 26, 2013 Posted July 26, 2013 Jeg regner med du mener opplagringa på akslingen som er gåen? Ca midt på akslingen? Denne er enkel å bytte og koster ikke stort. Denne er vel gåen i 90% av tilfellene ved kjøp av brukt aksling også
Rasijack Posted July 27, 2013 Author Posted July 27, 2013 Ja, jeg mener det leddet som ser ut som ett kryss. Det er slakk i det, slik at jeg kan vri den bakre delen av mellomaksel motsatt av den fremre hvis du skjønner. Og ja, det er rett bak der man deler mellomakslingen i to. Hvordan er det man bytter dette da ?
Kenneth Sivertsen Posted July 27, 2013 Posted July 27, 2013 Ja, jeg mener det leddet som ser ut som ett kryss. Det er slakk i det, slik at jeg kan vri den bakre delen av mellomaksel motsatt av den fremre hvis du skjønner. Og ja, det er rett bak der man deler mellomakslingen i to. Hvordan er det man bytter dette da ? Opplagringa er bare pressa på for hånd den. Sitter et lager der som den gummi opplagringa går over. Om lageret er i orden så er det bare å tre på den nye opplagringa på lageret.
Rasijack Posted July 27, 2013 Author Posted July 27, 2013 Jeg har bytta lageret og opphenget. Det er det leddet som er bakom opphenget som er problemet. Det som ser ut som ett kryss. Det er slakk i dette krysset.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now