Jump to content

w210 e200 kompressor vs w210 e270 cdi begge ca2000 modeller

Recommended Posts

Guest David Guldager
Posted

Hei hvilken bil er best og kjøpe w210 e200 kompressor 2001 vs w210 e270 cdi 1999. Hvordan er bensin og diesel forbruket på disse biler. Begge er avantgard model.

Takk for hjelpen . David

Posted

Tilstand på bilen betyr mye mer for lommeboka enn drivstofforbruk med mindre du skal kjøre 40-50.000km i året. Da er uansett ikke 12-14 år gamle premiumbiler et fornuftig valg. :)

Jeg ville kjøpt nyest mulig bil, med lavest mulig kilometer. Sannsynligvis vil vedlikeholdskostnadene være lavest på bensinbilen.

Posted

Sånn generellt, hva er argumentet for en med lavest mulig km?

Vil ikke vedlikeholdsstatus på bilen telle mer?

Jeg lurer fordi jeg ser det enorme prisfallet basert på km. En ting er fallet opp til ca100k km eller 5-6år. Men etter det har jeg inntrykk av at omtrent hva som helst kan ryke.

Jeg tror jeg heller ville hatt en bil med ny registerreim (gjelder kanskje ikke merc), ny dynamo nye foringer i for og bakstilling som har gått 250kkm og 2001 model enn en som ikke har noen særlig omfattende vedlikholdsjobber har gått 150kkm og er 2000mod.

Førstnevnte har sikkert mer steinsprut og kanskje et par parkeringsbulker mer og ganske sikkert billigere men er det ikke også et bedre kjøp?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...