Guest anders_m5 Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Hvor i all verden kan jeg jeg få tak i bagasjeromslist til min w202?Bare en sånn liten...Noen som vet om en bra side? Anders Helle 1996 W202 c200 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2mas Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Tja, BOS f.eks?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Er det en slik du tenker på: Så finner du den her: http://www.mamut.com/controls/shop/shops/1/standardplist.asp?wwwalias=luxuslin&subgid=20&gid=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anders_m5 Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Nei, jeg tenker på den listen som blir lakkert i bilens farge som limes oppe på bagasjeromslokket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Fikk du tak i listen? MvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Nei' date=' jeg tenker på den listen som blir lakkert i bilens farge som limes oppe på bagasjeromslokket.[/quote']Tror neppe du finner en stylingside som har list i din farve. Enten så har de den i krom eller i ingenting. Da bør du heller prøve hos forskjellige huggere etc hvis du ikke vil ha den i krom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Du vet ikke prisen på den og om det er mulig å kjøpe den på autotrio? MvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Du vet ikke prisen på den og om det er mulig å kjøpe den på autotrio? MvhHavKrom eller lakkert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Krom mvh Hav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 500 med moms fra Danmark uten ekstra omkostninger. Har iallefall ikke betalt noe ekstra når jeg har kjøpt noe derfra.... http://www.autoimport.dk/reservedele/tilbehor/?side=Crom&model=W202 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Tusen hjertelig takk for hjelpen! mvh Hav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anders_m5 Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Det er ikke den listen jeg mener. Jeg skal også bytte ut denne listen og, men den listen jeg mener er oppå bagasjerommet som en liten pynt og ser jævli fett ut. Den er i f.eks abs plast og må lakkeres i bilens farge. Noen som forstår hva jeg mener? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anders_m5 Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Listen er ofte kalt m3 eller m5 list. (BMW) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Sikkert den samme som er kalt bakspoiler. :idea: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts