Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nå var det på tida å forlenge cla'en... Hvorfor? For Kinesere er glade i lange biler :lol: :lol:

Denne kommer også tilslag i løpet av høsten, som E klasse L...

Disse forlengede biler skal vist nok gi mer respekt for kinesere! Respekt fra familie, venner og folket!

image.jpg.d2fd93965226b3e637833e4e0860b586.jpg

image.jpg.c9c3fa435dbdc500fee9f28667370a1c.jpg

Posted

Bra tiltak. Jeg har sett standardutgaven IRL noen ganger nå, og synes den ser snodig butt og kort ut. Designet vil ha godt av å "strekke linjene" litt tror jeg. :)

Posted

Den der ville da vært perfekt til meg som er 201cm.Lurer på om den blir mulig å bestille i lang utgave her i Europa også.

Posted

Er det bilde av en som er lengere, eller er det bare bilde som illustrerer en CLA? Blir det en mellomting av CLA og CLS det da? En CLA large? CLA XL......

Ja tror den er den lange!! De har ikke sagt noe hvor lenge men tipper ca 10 cm😉

Posted

Den lange versionen er kun for det asiatiske markedet...de er ikke typegodkjente her dessverre....og rattet er på feil side...

Posted

Den lange versionen er kun for det asiatiske markedet...de er ikke typegodkjente her dessverre....og rattet er på feil side...

Regner med den blir laget med ratt på riktig side for de som får tilbud om å kjøpe bilen. Kina har høyrekjøring, mens for eksempel Japan og India har venstrekjøring.

Den originale CLA skal vel først og fremst konkurrere i markedet for de minste sedanene. Det tok ikke lang til før Audi viste frem bilder av A3 sedan.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...