FrodeS Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 Pakket bilen en fredag kveld... Ut på tur, aldri sur. Godt og varmt. Oups?? Selvsagt på et skikkelig tilgjengelig sted. Heldigvis bare en snau mil fra hytta. På tide å omorganisere. Kone og diverse unger sendt med andre forbipasserende biler. Vel fremme. En snarrådig og veldig hyggelig bilberger fra Falck godsnakket litt med forsikringen, så vi fikk bilen helt hjem igjen (første gang jeg har hatt bil på berger) Vel hjemme fant jeg en troverdig sliter som jeg kunne kjøre opp til hytta igjen. Ny belg. Feilen ganske åpenbar. Dette skal egentlig ikke kunne skje. Stor stemning. Fiklejobb å bytte belg, alt satt dønn fast, og noen amatører har vært og skrudd tidligere. Bilen på bakken, tid for feiring. Ser bra ut enn så lenge. Ikke seget over natta heller. ... og mens jeg skrudde luftbelg, ringte kona og kunne fortelle at den trofaste (??) står på et dekkverksted i Vestfold og vil ikke starte. Høres ut som gåen starter.
FrodeS Posted July 17, 2013 Author Posted July 17, 2013 En fin tur på hytta:) De første ca. 24 milene var ganske fine, men så ble det litt plundrete.
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 18, 2013 Posted July 18, 2013 Er det ikke det ene så er det kanskje det andre ja
bska Posted July 18, 2013 Posted July 18, 2013 ups ja, men du fikser jo alt på strak arm Frode. Godt jobbet
ØHN Posted July 21, 2013 Posted July 21, 2013 Går an å ha slike biler når en er flink til å skru - bra jobba!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now