Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann, når du naturligvis åpner panseren, og ser mot høyere kant, der er det en stor beskyttelse deksel. tar du vekk denne så kommer du til en stor boks med fult av sikringer og rele, om du ser godt nok der inne finner du faktiss en 12w strøm som kommer direkte fra batteriet er en liten beskyttelse på den også:))

er ikke flink å forklare men om du ikke finner kan jeg se om jeg kan legge bilde av den:D

Guest Terje L
Posted

Har vært der ja. Kommer en ganske tykk rød ledning inn i bakkant, er det den?

Heisann, når du naturligvis åpner panseren, og ser mot høyere kant, der er det en stor beskyttelse deksel. tar du vekk denne så kommer du til en stor boks med fult av sikringer og rele, om du ser godt nok der inne finner du faktiss en 12w strøm som kommer direkte fra batteriet er en liten beskyttelse på den også:))

er ikke flink å forklare men om du ikke finner kan jeg se om jeg kan legge bilde av den:D

Posted

Hmm Er en slaks mutter med +tegn på. er beskyttet med sånn plastikk hette over huske ikke om det var noe kabel, er jo inne i selve boksen da. Tokk strøm derifra til  extralysene mine. funket bra det. kordan led lys skal du montere ?

Posted

Legg ut bilder av bilen så vi får se hvordan det ble etter at du har montert dem.  8)

Posted

Blir fin detta! har bestilt sånne jeg------>

ikke fått dem enda håper å få dem før fredag:)

Posted

Må jo monteres ytterst i det øvre gitteret i støtfanger. Lurer på om det sitter noe innenfor gitteret som kan være i veien ved utskjæring av plass til lampene.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...