Guest hansisko Posted July 13, 2013 Posted July 13, 2013 Hei. Har en E240 2000mod. Kjøpte bilen for ikke lenge siden. Var en ulyd ved bremsing i sakte fart, sikkert bare en sensor fikk jeg høre.. Kjentes ut som abs'n koblet seg inn. Nå har følgende skjedd: abs og esp lampe lyser, bilen går ikke over 3. gir (regner med at dette er et nødmodusprogram), og i tillegg så merker jeg at bilen litt tyngre på rattet i det disse lampene slår seg inn. Noen ideer hva dette kan være? Er det noen billige løsninger man gjør før man biter i det såkalte sure eplet og leverer bilen inn på verksted? Mvh Hans
FrodeS Posted July 16, 2013 Posted July 16, 2013 Hei. Har en E240 2000mod. Kjøpte bilen for ikke lenge siden. Var en ulyd ved bremsing i sakte fart, sikkert bare en sensor fikk jeg høre.. Kjentes ut som abs'n koblet seg inn. Nå har følgende skjedd: abs og esp lampe lyser, bilen går ikke over 3. gir (regner med at dette er et nødmodusprogram), og i tillegg så merker jeg at bilen litt tyngre på rattet i det disse lampene slår seg inn. Noen ideer hva dette kan være? Er det noen billige løsninger man gjør før man biter i det såkalte sure eplet og leverer bilen inn på verksted? Mvh Hans Prøvd viruskiller? Når det lyser varsellamper som et juletre, bør det først og fremst leses av feilkoder for å se hva som kan ha skjedd. Hvor i landet bor du?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now