Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det sptaker å knitrer overalt i bilen min.

Trenger noe nytt.

Men hva passer av elementer i dashbordet/dørene foran/dørene bak i 124 ?

Og hvordan kommer jeg meg inn å får bytta de i dashbordet ?

Posted

Lenge siden jeg hadde 124, men gitteret til høytslerene på dashbordet, kan du ta av med hjelp av en flatt skruetrekker. Det er ikke noe skruer der, og tror ikke det er noe klips heller! Ikke bruk for mye makt siden de kan bøye seg!

Posted

Det skal være en liten stripe mot midten (eller sidene?) som du kan ta av for å komme til skruehull elns. Husker ikke helt. Når det gjelder erstatninger så kan du søke på internasjonale forA for å lage en liste. Jeg monterte billige Biltema-greier foran og bak.

Posted

Det skal være en liten stripe mot midten (eller sidene?) som du kan ta av for å komme til skruehull elns. Husker ikke helt. Når det gjelder erstatninger så kan du søke på internasjonale forA for å lage en liste. Jeg monterte billige Biltema-greier foran og bak.

Sånn var ja :lol:

Slik?

image.jpg.4dc39cbfb3f8d3c8f9dcda271bd585c2.jpg

image.jpg.cee942632547e8924a0eca2bf354be82.jpg

Posted

Det finnes få elementer som passer i 124, men jeg mener å huske at det fantes to forskjellige typer høyttalere som var greitt å få i her til lands. Litt søking på forumet kan kanskje gi svar på det :)

Posted

Det finnes faktisk en hel del som passer rett i, uten at de koster allverden. Søk litt på ebay.de, så bør du finne noe. Jeg har 5" (ikke 5,25") foran, 4" i bakdørene, og en liten basskasse baki. Det funker overraskende bra.

Posted

Takk for tipsene folkens :-)

Jeg har gitter i fremdørene også, men kommer ikke noe lyd ut der, kanskje brente elementer bare ?

Hva er størrelsene på elementene som skal sitte i frem/bakdør ?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...