Vetluss Posted July 12, 2013 Posted July 12, 2013 Hei noen som har tatt av tanken på en 300 TD stasjonsvogn? Vanskeligt?
FrodeS Posted July 12, 2013 Posted July 12, 2013 Stasjonsvogn = S124. Jeg har tatt av noen, og deg er ikke spesielt vanskelig. Det kan være en fordel å være to, og selvsagt at den er mer eller mindre tom. Du må ha bakenden opp i været, og så er det bare å løsne skruene i hvert hjørne som holder stagene tanken sitter i. De kan være - litt - rustne. Forsiktig når tanken lirkes ut.
Rolf Åge Posted July 13, 2013 Posted July 13, 2013 Utifrå hukommelsen.. Er en stor skrue oppå tanken (der tankmålaren er nedi) Den trur eg du kjem til i frå bagasjeromet (det minsterommet)
Vetluss Posted July 13, 2013 Author Posted July 13, 2013 Takk, skal se om jeg får det til. kommer så mye drit fram i grovfilteren før pumpa så har en mistanke om at det er mye drit i tanken.
Vetluss Posted July 17, 2013 Author Posted July 17, 2013 Var mye dritt i tanken og måleren ja .... Har fått renset det meste nå
Vetluss Posted July 18, 2013 Author Posted July 18, 2013 Jess, gikk greit det måtte løsne slangen til de autoregulerings demperenen men det gikk greit
Guest jonas Posted October 16, 2013 Posted October 16, 2013 filtert i tanken din sitter inne i tanken det sitter i en 22 mm umbrako som du kan skru av fra undersiden av tanken det er det lokket det står disel på under tanken. om du har mye dritt i tanken som ser ut som svart gjørme så har du ant disel dyr. å må vaske tanken skikkelig å blåse rent slanger. deretter fylle tanken møk full av drivstoff å få på gift som dreper diseldyrene. det er viktig at tanken er nesten helt tom når du tar ut filteret fordi det kommer til å sprute ut alt diselen du har i tanken når du tar det ut.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now