Chrisw211 Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Fikk fylt opp AC med ny gass og tettningsmiddel i dag, kostet meg 2600. Ac virker fremdeles ikke. Lampen på AC-off lyser, når jeg trykker på knappen blinker den 5 ganger før den lyser igjen. Tidligere når jeg har hatt dette problemet, fylte jeg på med gass og ACn virket noen måneder. regnet derfor at det var mangel på veske. Når de tappet i dag var det 380 gram på den, mekanikeren sa at den burde virket på den mengden. Noen som har en ide på hvor jeg skal begynne, eller er det bare å kjøpe ny kompressor og forsette å bytte deler til feilen er borte?
Rudi Posted July 12, 2013 Posted July 12, 2013 begynn med å dra tilbake til verkstedet og få de til å sliette feilkoder... Om bilen har hatt for lite gass og blir fylt opp ligger fortsatt feilkoden der og hindrer anlegget i å starte, den sletter seg ikke selv men man MÅ koble til diagnose og slette for at anlegget skal være operativt igjen...
Chrisw211 Posted July 13, 2013 Author Posted July 13, 2013 Var på verkstedet og fikk slettet feilkodene, lyset sluttet å blinke. det var en melding de ikke fikk slettet det var på sensor for innetemp når en leste av temp inne i bilen var denne på -99. har skiftet sensor men virker fremdeles ikke.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now