Jump to content

spørsmål anngående: Crusing- og vervetur til Gjøvik!

Recommended Posts

Guest ///AMG
Posted
Alexander Nygård: Vervekampanje i Gjøvik med avreise fra brobekveien 102 B kl: 17:00 presis. Der vil vi levere ut info/innmeldingsskjema for klubben. Avsluttes med kaffe og mat der vi er. Dette har vært skikkelig vellykket før og vi håper at så mange som mulig stiller opp. Pent vær er bestillt.

I og med at jeg ikke kan poste under Treff og møter kategorien, prøver jeg meg her.

Hvor på Gjøvik kommer dere til å være den 24.04.06?

Ønsker nemlig å bli medlem og siden jeg bor på Lillehammer er det ikke lange veien for meg til Gjøvik. Ser frem til et hyggelig møte og en koslig MB prat :D

Posted

Alexander Nygård: Vervekampanje i Gjøvik med avreise fra brobekveien 102 B kl: 17:00 presis. Der vil vi levere ut info/innmeldingsskjema for klubben. Avsluttes med kaffe og mat der vi er. Dette har vært skikkelig vellykket før og vi håper at så mange som mulig stiller opp. Pent vær er bestillt.

I og med at jeg ikke kan poste under Treff og møter kategorien, prøver jeg meg her.

Hvor på Gjøvik kommer dere til å være den 24.04.06?

Ønsker nemlig å bli medlem og siden jeg bor på Lillehammer er det ikke lange veien for meg til Gjøvik. Ser frem til et hyggelig møte og en koslig MB prat :D

Jeg VET ikke, men jeg regner med det er samme sted som sist. Da var det på en noenlunde stor statoil som lå sammen med mcdonalds.

Noen som vet om Geir Benz kommer med SEC'n sin? Da kommer i hvertfall jeg :-)

Posted

Jeg VET ikke, men jeg regner med det er samme sted som sist. Da var det på en noenlunde stor statoil som lå sammen med mcdonalds.

Det er statoilen som ligger på andre siden av veien for CC, ned mot Mjøsa i tilfelle. Et helt greit sted å møtes det.

Posted

Er det mulig å sitte på med noen på mandag. Har ikke bil......

Jeg får dessverre ikke kommet siden madammen er i Italia. Må nok være hjemme sammen med dattera mi...

Posted

Er det mulig å sitte på med noen på mandag. Har ikke bil......

Det kan du vel være ganske trygg på at går bra, vel?

Jeg er ikke 100% sikker på at jeg skal oppover ennå, men jeg tror det.

Guest ///AMG
Posted
Alexander Nygård: Jeg fikk akkurat beskjed om å informere om at det IKKE blir cruising tur til Gjøvik pga labert oppmøte i Oslo.

Hmmm...det var dumt. Jeg og en kompis satt og venta 2 timer på dere. Var i allefall mange fine mercedeser på Gjøvik. Fant vel også etterhvert ut at kaffen på statoil blir smakløs etter x antall kopper :lol:

Posted

Alexander Nygård: Jeg fikk akkurat beskjed om å informere om at det IKKE blir cruising tur til Gjøvik pga labert oppmøte i Oslo.

Hmmm...det var dumt. Jeg og en kompis satt og venta 2 timer på dere. Var i allefall mange fine mercedeser på Gjøvik. Fant vel også etterhvert ut at kaffen på statoil blir smakløs etter x antall kopper :lol:

Det var det vi var redde for, men med så få som ville ta turen hadde det liksom blitt litt for dumt.

Skulle hatt tlf.nr. til en av dere, så vi hadde fått sagt fra.

Får du ikke postet under "treff og møter" ?

Posted

Fra nå av er turer med forbehold om oppmøte i Oslo, vi vil poste et telefonnummer dere kan kontakte for å få vite hvorvidt det blir noe av. Jeg tror vi skal prøve å ta denne turen etter sommeren.