Jump to content

Recommended Posts

Posted

Bestilte  Mobil 1 ESP Formula 5W-30 på http://www.llshop.no/ idag.

2 kanner a 8 liter inklusiv Mypack frakt på 85 kroner kom på 1225.- kr totalt.

Det blir ca 153 kriner literen og er vel ganske brukbart.

Her var det ikke noe slinger i valsen. LL shop hadde oljen på lager og 2 timer etter

bestilling så var det innlevert til godsterminal.

Posted

Joda jeg blinkset med tallene. Skal være 2 kanner a 4 liter som utgjør totalt 8 liter.

Bestilte igår og er klar til henting idag. Forsendelsen gikk fra Oslo hvor jeg tror LL shop er lokalisert til Stavanger.

Frode S, jeg tar gjerne imot tips om enda billigere Mobile olje.

Posted

Joda jeg blinkset med tallene. Skal være 2 kanner a 4 liter som utgjør totalt 8 liter.

Bestilte igår og er klar til henting idag. Forsendelsen gikk fra Oslo hvor jeg tror LL shop er lokalisert til Stavanger.

Frode S, jeg tar gjerne imot tips om enda billigere Mobile olje.

Obs på Jessheim hvor jeg kjøpte flere kanner sist gang solgte vel til 349kr for 4 liter :-)

Posted

AK Maskin bla på Kløfta tar 110kr literen for Mobil 1 ESP.

I Rogaland finnes de både på Bryne og Nærbø.

Nærbø annonserer på finn for 110kr/l

Posted

Sjekket pris på Fuchs også men det var dyre saker etter hva jeg var i stand til å finne ut av.

La inn en bestilling hos Stjerneservice på Mobile ESP for neste oljeskift. Litt lang leveringstid hos dem men det haster ikke nå.

Sjekket AK maskin på nett/Finn uten at jeg ble klokere. Sikker verdt å grave dypere men det ble LL Shop og Stjerneservice denne gangen. Sistnevnte fordi jeg i samme slengen bestilte andre deler.

Posted

Coop OBS Bygg på Mariero har  4 liter Mobil1  til 349,- når jeg var innom  for en stund siden, jeg kjøpte olje tidligere i vår........ Eurorpis har også billig Mobil1 olje i ny og ne....  :P

Posted

Coop OBS Bygg på Mariero har  4 liter Mobil1  til 349,- når jeg var innom  for en stund siden, jeg kjøpte olje tidligere i vår........ Eurorpis har også billig Mobil1 olje i ny og ne....  :P

Mange som har billig Mobil1 olje etter hvert ja. Men færre har ESP som billigolje. ESP er nødvendig (tror jeg) for oss med partikkelfilter. På Jula skal de ha 700 for 4l ESP, og mange andre har tilsvarende u-priser.

Posted

Fuchs olje da ?

Beklager men det tok litt tid før jeg tok poenget. Fuchs er jo bla sponsor for forumet og da er det klart at man skal legge seg litt i selen med å vurdere oljen fra dem. Fuchs oljeguide er brilliant, de er "spott on" på oljer og volum for hele bilen dessuten har jeg forståelse av at Fuchs oppfyller alle spec til MB og vel så det.

Posted

Fuchs olje da ?

Beklager men det tok litt tid før jeg tok poenget. Fuchs er jo bla sponsor for forumet og da er det klart at man skal legge seg litt i selen med å vurdere oljen fra dem. Fuchs oljeguide er brilliant, de er "spott on" på oljer og volum for hele bilen dessuten har jeg forståelse av at Fuchs oppfyller alle spec til MB og vel så det.

Det er også en rabattavtale med dem så vidt jeg husker

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...