Guest amorino Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Av og til finner man noe man stusser over i VG også (he-he) - og denne skjønner jeg fint lite av: W210.Noe helt "SINNSSYKT" med disse bilene var også at de iflg. forhandler ikke kunne ta vanlig spylervæske med måtte ha mercedes' egen! Dettte er jo godt å vite på kvelden når alle forhandlere holder lukket og man står der med tom spylertank og trafikken freser opp skitt og piggdekkstøv osm bare det! Noen som kan forklare dette??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Sikkert skrevet etter at journalisten hadde drukket spylervæske eller noe sånt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Tull og tøys! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Hvilken MB forhandler var det som sa dette forresten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Av og til finner man noe man stusser over i VG også (he-he) - og denne skjønner jeg fint lite av: W210.Noe helt "SINNSSYKT" med disse bilene var også at de iflg. forhandler ikke kunne ta vanlig spylervæske med måtte ha mercedes' egen! Dettte er jo godt å vite på kvelden når alle forhandlere holder lukket og man står der med tom spylertank og trafikken freser opp skitt og piggdekkstøv osm bare det! Noen som kan forklare dette??? link? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C230 kompressor Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Mener å huske at det var ett eller annet stoff i vanlig spyle væske som kunne ødelegge lampeglasset ( eller rettere sagt lampeplasten, da de er av plast )men dette stoffet har blitt kuttet ut i de fleste typespylevæsker. runeautostern Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Dette var rett nok ikke i avisen, men på diskusjonforumet i nettutgaven - litt dårlig presisert i første innlegg! Og det var vel bare Xenon-utgavene som hadde lyktespylere på w210, utenom det var det ekstrautstyr - eller er det jeg som tar feil nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Dette var rett nok ikke i avisen' date=' men på diskusjonforumet i nettutgaven - litt dårlig presisert i første innlegg! Og det var vel bare Xenon-utgavene som hadde lyktespylere på w210, utenom det var det ekstrautstyr - eller er det jeg som tar feil nå?[/quote']Biler utstyrt med Xenon har lyktespylere som standard. Dette gjelder uansett klasse. Men biler som ble importert gjennom importør nye til Norge, de var utstyrt med lyktepussere, Xenon eller ei. Norgeskode... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Lyktepussere på W210 ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest srhaugen Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Lyktepussere på W210 ??? Tenker vi sier lyktespylere da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Lyktepussere på W210 ???Skulle bare sjekke at du fulgte med..... Jeg skrev riktig i første setning i det minste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts