Jump to content

Hva i all verden?

Guest amorino

Recommended Posts

Guest amorino

Av og til finner man noe man stusser over i VG også (he-he) - og denne skjønner jeg fint lite av:

W210.

Noe helt "SINNSSYKT" med disse bilene var også at de iflg. forhandler ikke kunne ta vanlig spylervæske med måtte ha mercedes' egen! Dettte er jo godt å vite på kvelden når alle forhandlere holder lukket og man står der med tom spylertank og trafikken freser opp skitt og piggdekkstøv osm bare det!

Noen som kan forklare dette???

Av og til finner man noe man stusser over i VG også (he-he) - og denne skjønner jeg fint lite av:

W210.

Noe helt "SINNSSYKT" med disse bilene var også at de iflg. forhandler ikke kunne ta vanlig spylervæske med måtte ha mercedes' egen! Dettte er jo godt å vite på kvelden når alle forhandlere holder lukket og man står der med tom spylertank og trafikken freser opp skitt og piggdekkstøv osm bare det!

Noen som kan forklare dette???

link?

Guest C230 kompressor

Mener å huske at det var ett eller annet stoff i vanlig

spyle væske som kunne ødelegge lampeglasset ( eller rettere sagt lampeplasten, da de er av plast )

men dette stoffet har blitt kuttet ut i de fleste type

spylevæsker.

rune

autostern

Guest amorino

Dette var rett nok ikke i avisen, men på diskusjonforumet i nettutgaven - litt dårlig presisert i første innlegg!

Og det var vel bare Xenon-utgavene som hadde lyktespylere på w210, utenom det var det ekstrautstyr

- eller er det jeg som tar feil nå?

Guest Espen
Dette var rett nok ikke i avisen' date=' men på diskusjonforumet i nettutgaven - litt dårlig presisert i første innlegg!

Og det var vel bare Xenon-utgavene som hadde lyktespylere på w210, utenom det var det ekstrautstyr

- eller er det jeg som tar feil nå?[/quote']

Biler utstyrt med Xenon har lyktespylere som standard. Dette gjelder uansett klasse. Men biler som ble importert gjennom importør nye til Norge, de var utstyrt med lyktepussere, Xenon eller ei. Norgeskode...

Guest Espen
Lyktepussere på W210 ???

Skulle bare sjekke at du fulgte med..... :roll:

Jeg skrev riktig i første setning i det minste.