Guest Ivan Vågenes Posted April 19, 2006 Posted April 19, 2006 Hei. Noen som har erfaring med Lambdasonde fra Biltema. Må ha ny, og prisen er under 400Kr. (Du får det du betaler får ) MB 230TE 124 90Mod Ivan Quote
Alexander Posted April 20, 2006 Posted April 20, 2006 Det er andre her på forumet som har byttet til Biltema sonde, og det har fungert greit. Så hvorfor ikke? Selv synes jeg det er ålreit å vite at en såpass viktig del er en genuin Bosch del, så jeg kjøpte min på AutoTrio. Quote
bska Posted April 20, 2006 Posted April 20, 2006 Går sikkert helt greit med Biltema ja. Lamdasonder er ferskvare, dvs målekvaliteten forringes over tid. Konsekvens over tid kan bli at ECU'en leser signalet 'svakere' og dermed feiter opp Air/Fuel litt mer enn nødvendig (litt høyerer bensinforbruk). Quote
Guest Ivan Vågenes Posted April 20, 2006 Posted April 20, 2006 Takker for svarene. Prøver meg på Biltema sin. Alexander: Ka betalte du på AutoTrio?? Ivan Quote
Alexander Posted April 20, 2006 Posted April 20, 2006 Alexander: Ka betalte du på AutoTrio?? Husker ikke Quote
Recommended Posts