Jump to content

Er dette grei pris for frontrute?

Recommended Posts

Posted

Samboeren min har fått innbydelse til bilglassdag på jobben, i regi av Hurtigruta. De fikser steinsprut og sånt på stedet (noe vi ikke har), eller bytter ruter som er generelt slitt og dårlig (noe vi i høyeste grad har). Samboeren min leverer nøkkelen når hun kommer på jobb om morgenen og henter bilen fiks ferdig når hun skal hjem om ettermiddagen.

En ny rute til vår bil med solavskjerming øverst vil komme på 1700,-. Det er visstnok egenandelen på forsikringen, minus en liten rabatt som ble kalkulert inn.

Er dette en grei pris? Kan aldri huske å ha byttet rute på noen av bilene mine så dette aner jeg ikke.

Posted

Det kommer jo ann på hva egenandelen på frontruten er det... Det står i forsikringspapirene dine.

Joda, jeg tenkte litt på hva de fleste andre har her - og kontra prisen på å bare stikke til en ruteplass og kjøpe en rute uten å blande inn forsikringsselskapet.

Posted

Jeg bytta frontrute pga brest for 1 år siden på 124'en

Kostet null kr, ble dekket av forsikringa mi (den gang hadde jeg Vesta) uten økt premie eller no

Posted
Jeg bytta frontrute pga brest for 1 år siden på 124'en

Kostet null kr, ble dekket av forsikringa mi (den gang hadde jeg Vesta) uten økt premie eller no

Det samme gjorde jeg... 0,- kostet det.... :P