Guest 1693 Posted April 19, 2006 Posted April 19, 2006 Samboeren min har fått innbydelse til bilglassdag på jobben, i regi av Hurtigruta. De fikser steinsprut og sånt på stedet (noe vi ikke har), eller bytter ruter som er generelt slitt og dårlig (noe vi i høyeste grad har). Samboeren min leverer nøkkelen når hun kommer på jobb om morgenen og henter bilen fiks ferdig når hun skal hjem om ettermiddagen. En ny rute til vår bil med solavskjerming øverst vil komme på 1700,-. Det er visstnok egenandelen på forsikringen, minus en liten rabatt som ble kalkulert inn. Er dette en grei pris? Kan aldri huske å ha byttet rute på noen av bilene mine så dette aner jeg ikke. Quote
Alexander Posted April 19, 2006 Posted April 19, 2006 Det kommer jo ann på hva egenandelen på frontruten er det... Det står i forsikringspapirene dine. Quote
Thor-Egil Andersen Posted April 19, 2006 Posted April 19, 2006 Bytter rute på min 124 nå. egenandel = 2000,- Quote
Guest 1693 Posted April 19, 2006 Posted April 19, 2006 Det kommer jo ann på hva egenandelen på frontruten er det... Det står i forsikringspapirene dine. Joda, jeg tenkte litt på hva de fleste andre har her - og kontra prisen på å bare stikke til en ruteplass og kjøpe en rute uten å blande inn forsikringsselskapet. Quote
Thor-Egil Andersen Posted April 19, 2006 Posted April 19, 2006 Selve ruta koster ca 5- 6 tusen til min ihvertfall + jobb... Quote
bska Posted April 19, 2006 Posted April 19, 2006 Jeg bytta frontrute pga brest for 1 år siden på 124'en Kostet null kr, ble dekket av forsikringa mi (den gang hadde jeg Vesta) uten økt premie eller no Quote
Frode Posted April 19, 2006 Posted April 19, 2006 Jeg bytta frontrute pga brest for 1 år siden på 124'en Kostet null kr, ble dekket av forsikringa mi (den gang hadde jeg Vesta) uten økt premie eller no Det samme gjorde jeg... 0,- kostet det.... Quote
Recommended Posts