TEH Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Er det noen som har fått med seg dette spillet. Advarsel: sterkt vanedannende Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 har prøvd det, men får det jammen ikke bra til. Har aldri kommet lenger enn 90m, som regel bare rundt 80. Får skylde på musa.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Kan man påvirke svevet på noen måte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Har pers på 220,5m og 375,ettellerannet i poeng Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 klarer bare 110mFikk litt dilla! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Klippet fra diskusjonssidene på vgnett Hvis dere ser de som har hoppet 280 ++ meter så er det en bug i spillet. Den highscoren blir ikke registrert. Som du ser så er lengste rundt 240 meter. Hvordan hoppe langt? Jo, hør her.. Masse vind er fint, helst 3 i vind med grønn pil. Deretter så er det viktig å treffe riktig på hoppkanten. Når du er i luften så hold skiene så rett som mulig, samtidig som du fører musepekeren fremover i hoppretning sånn at hopperen lener seg over skiene. Også er det viktig å være tøff når det gjelder å trykke for nedslag, vent til absolutt siste sekund, men pass på å sett nedslag da. Min pers er 237 meter. Et spill som har holdt meg oppe gjennom mange kjedelige arbeidsdager. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Klarte 109m!!! 220m??? Begge hoppene tilsammen?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Nå skjønte jeg det...Første gang jeg gikk inn påspillet via linken var det 120m bakke, mens nå kom jeg rett inn på skiflyvning.... Tøft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Du er i K200 bakken? Nei, 220,5 i et hopp... Det er to bakker der, en skiflygningsbakke og en stor bakke på K115 tror jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 229,5m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Må bare si at det er jævlig dårlig gjort å spre dette her - inntil i går kveld hadde jeg et sosialt akseptabelt familieliv; i dag har jeg personal best ynkelige 113,5 meter og null kontakt med omverdenen! LITT avhengig, my ass! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Her er et annet spill som til tider skaper frustasjon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Hvor stueren er du??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts