Guest Espen Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Ser det ikke er noen terminliste på Trondheims avdelingen. Er avdelingen brakk eller er det fortsatt mandagsmøter? Prøvde klikke meg inn på linken, men det var ikke noe oppdatert informasjon. Så ett bilde fra en møtedag hvor de holdt til ved en butikk eller verksted. Lignet litt på den som ligger ved siden av en Nissan eller Citröen forhandler ved Fossegrenda. Er dette det nye stedet eller er det Plantasjen som gjelder fortsatt? Eller er alt dødt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Hei! Det har vært så å si helt dødt i vinter ja. Ingen som møtte opp, og mange som hadde bilene på vinterlagring.Møtestedet er fortsatt p-huset ved plantasjen på Tiller. Bilde på lokalsiden er fra treffet i fjor sommer ved Auto Huset. Selv har jeg stått i garasjen den siste tiden pga mange "komplikasjoner" med bilen å har ikke fått tid til å oppdatere lokallagsiden, der er jo heller ikke så mye å oppdatere med ennå. Vi håper at interessen vil ta seg opp utover sommeren slik at vi kan fortsatt drive som et lokallag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stig B Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Det er treff ikveld mandag 4/4-05 kl 19 i parkeringshuset på plantasjen på tiller for den som vil komme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Det er treff ikveld mandag 4/4-05 kl 19 i parkeringshuset på plantasjen på tiller for den som vil komme Hei Kjempe bra Stig att det er treff i kveld. La det for guds skyld ikke bli som i Bergen. Da jeg tror att Trondheim og omegn egentlig har et kjempe potensiale med et generelt stort bilmiljø i byen og rundt men de må bare vite att dere er der, så gjør som Jeg og broren min brukte og gjøre før og kjøre innom alle store tetsteder og legge ut litt info om dere, vi for vår del la ut fra oslo til kolvereid på alle mercer vi så men det ble en del timmer extra tur da men for en særdeles god sak. Mvh. Namdaling (Kolvereid) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Snakk om å være aktiv i tjenesten!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Tenk om halvparten av alle våre medlemmer gjorde slik. Da hadde vi vært norges største bilklubb. Det er jeg sikker på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Tenk om halvparten av alle våre medlemmer gjorde slik. Da hadde vi vært norges største bilklubb. Det er jeg sikker på Hvem er det forresten og hvor mange medlemmer? Og hvor mange medlemmer er vi kommet opp til nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Tenk om halvparten av alle våre medlemmer gjorde slik. Da hadde vi vært norges største bilklubb. Det er jeg sikker på Hva med å lage en sånn "reklamelapp" som folk kan printe ut og dele ut på sin vei? Lager gjerne noen hundre kopier jeg, hvis andre kan stå for layouten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Eller enda bedre, fått BOS med på at hvert bilsalg av Mercedes inkluderte ett medlemsskap (halve prisen av det normale) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Noe slikt som dette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 @Frode: nå er det bare å printe opp!!!!! Men det må vel justeres en smule? Eksisterer det lokallag på Kongsvinger? Og boikottet ikke MBE klubben Gatebil pga ikke rett profil etc etc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 @Frode: nå er det bare å printe opp!!!!! Men det må vel justeres en smule? Eksisterer det lokallag på Kongsvinger? Og boikottet ikke MBE klubben Gatebil pga ikke rett profil etc etc? også et par bittesmå skrivefeil @trond-erik : Ja, noe sånt! Egentlig akkurat noe sånt. Kanskje jeg skulle trykke opp noen og ta med i kveld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 @Frode: nå er det bare å printe opp!!!!! Men det må vel justeres en smule? Eksisterer det lokallag på Kongsvinger? Og boikottet ikke MBE klubben Gatebil pga ikke rett profil etc etc? også et par bittesmå skrivefeil @trond-erik : Ja' date=' noe sånt! Egentlig akkurat noe sånt. Kanskje jeg skulle trykke opp noen og ta med i kveld?[/quote'] Hehe, da skulle du ha sett den når jeg fikk den. Bare og rette opp og printe ut og verve... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts