Guest 040573bl Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Noen som har opplevd dette?Når jeg setter bilen min(300 te-124) i drive og holder inn bremsen så rister, skjelver og vibrerer hele bilen,høres nesten ut som hele eksosanlegget henger og slenger under der,har sjekket alt under bilen og det ser bra ut,men når bilen står i park eller under fart så er alt normalt!Dette er fryktelig irriterende! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Palmo123 Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Jeg tror du må sjekke motorfestene eller muligens justere tomgang eller automatkassa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 040573bl Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 girkassa er nyoverhalt og fungerer fint,tomgangen er også god,motorfestene kan det være,dem skal jeg sjekke! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts