Jump to content

Avantgarde grill

Guest Bamzemums

Recommended Posts

Guest Bamzemums

Da var den grillen jeg har ventet på i månedvis montert :D

Måtte tilpasse festene med litt saging og filing men det var fort gjort,

må si jeg er fornøyd med utseende og hva jeg betalte for grillen :)

Legger med noen før/etter bilder

4.jpg.JPG

1.jpg.jpg

2.jpg.jpg

3.jpg.jpg

Hvite blinkere er seff også montert.

Guest Sondre B. Bjelland

Ble med ett vanvittig mye bedre...

Hvite 190E er faktisk ganske tøffe. Nå må du bare få senket den litt, ikke mye og få på noen litt bredere dekk tredd på noen gromme felger. Da blir det perfekt.

Guest amorino

Gratla med ny grill! Kunne selv tenke meg en Avantgarde-grill etter hvert. Har også vokste opp med en hvit 190 i huset - og husker jeg synes at det var en av få biler som kledde den fargen. Nå har jeg også sett et par drosjer av w211 som er hvite - og heller ikke det er gale!

Stilig bil - og jeg er av den typen som synes at en Merce bør styles med forsiktig hånd. Noen biler er et smykke i seg selv... og min første (eie) bil - en `Champagne 190 med orginalt sportsratt og trekule på giret var mye for en "20-åring" for litt over 10 år siden...

Guest Bamzemums

Hvite 190E er faktisk ganske tøffe. Nå må du bare få senket den litt' date=' ikke mye og få på noen litt bredere dekk tredd på noen gromme felger. Da blir det perfekt.[/quote']

Den skal senkes ja, blir nok 40 eller 35mm fjærer med 3#pute bak og 2#fremme.

Felger er jeg enda ikke sikker på, men har alltid vært svak for 17" amg monoblocks og avantgarde211style er jo heller ikke så ille :) spørs hva økonomien sier :?

Guest Bamzemums
min første (eie) bil - en `Champagne 190 med orginalt sportsratt og trekule på giret var mye for en "20-åring" for litt over 10 år siden...

Akkurat DET tviler jeg ikke på :D

Guest Johan Stub

Hallo - er det ingen som ser utsikten?

Bor du slik - har du denne utsikten? Vet du hvor heldig du er?? Den er jo fantastisk.

4.jpg.JPG

Men Johan, alle oss som parkerer Mercedesen ute i gårdsplassen har jo denne utsikten! Forstår ikke helt hva som skal være mer spesielt med denne?! :wink:

Hvite 190E er faktisk ganske tøffe. Nå må du bare få senket den litt' date=' ikke mye og få på noen litt bredere dekk tredd på noen gromme felger. Da blir det perfekt.[/quote']

...og hvit helt ned, så blir det ypperlig :-)

Guest 300TDT

Bor du slik - har du denne utsikten? Vet du hvor heldig du er?? Den er jo fantastisk.

Hehe, jeg la nå mer merke til det der hvite rundt omkring på nå-bildene...

Guest Espen

...og hvit helt ned, så blir det ypperlig :-)

Synes den er utrolig fin med den gråe kontrastfargen....Mye bedre det enn å få hele bilen hvit. Bra resultat.

Guest Bamzemums

4.jpg.JPG

Ja jeg bor slik(bor enda hos foreldrene mine) er fin utsikt og en flott natur her :)

Er det ingen her på forumet som har avtjent verneplikten sin her på Setermoen :?:

Guest Johan Stub

Joda - har vært på Setermen, senest for 12 år siden på rep., men så aldrig at det var så pent der (før nå :oops: ).

Guest 300TDT
Er det ingen her på forumet som har avtjent verneplikten sin her på Setermoen :?:
Åjoda' date=' 9 måneder i '88: Skytter TOW, Panserverneskadronen, Brig N.

Min gamle 240D hadde mange hardkjørte turer mellom Vesterålen og Setermoen i løpet av den tiden :wink: .

Guest Bamzemums
Joda - har vært på Setermen' date=' senest for 12 år siden på rep., men så aldrig at det var så pent der (før nå :oops: ).[/quote']

Uff uff! lå vel bare i snøskavelen tenker jeg :lol:

Guest Bamzemums
Åjoda' date=' 9 måneder i '88: Skytter TOW, Panserverneskadronen, Brig N.

Min gamle 240D hadde mange hardkjørte turer mellom Vesterålen og Setermoen i løpet av den tiden :wink: .

Hehe kan tenke meg det :)

Har sett de bildene av 123en din mange ganger, er vel fra Bottenviken dette bildet :?: --> Pic7

kanskje Skellefteå, Luleå, Piteå eller noe i den duren...

Guest 300TDT
Har sett de bildene av 123en din mange ganger' date=' er vel fra Bottenviken dette bildet :?: --> Pic7

Du har vel kjørt løypa du også da... :wink:

Skellefteå er plassen, første ferie m/vogn, jeg og dama (nå kona) - Kiruna, Luleå, Skellefteå...rakk det akkurat på en ukes perm om sommeren.

Gikk litt tregere å dra vogn (selv om den var lita) med 240D enn nå til dags, husker at girSPAKEN ble skikkelig varm, flatt jern på 2.-giret opp Bjørnefjell... :P

Guest Bamzemums
Har sett de bildene av 123en din mange ganger' date=' er vel fra Bottenviken dette bildet :?: --> Pic7

Du har vel kjørt løypa du også da... :wink:

Skellefteå er plassen, første ferie m/vogn, jeg og dama (nå kona) - Kiruna, Luleå, Skellefteå...rakk det akkurat på en ukes perm om sommeren.

Gikk litt tregere å dra vogn (selv om den var lita) med 240D enn nå til dags, husker at girSPAKEN ble skikkelig varm, flatt jern på 2.-giret opp Bjørnefjell... :P

oppvokst med hvit 1983 w123(230E) og polar 590GLE :) så jeg har kjørt løypa noen ganger ja :) i tillegg har vi hatt vogna på Riksgrensen hver vintersesong siden 1989, så 123en og 124en til fadern har fått "kjørt" seg skikkelig med vogn opp bjørnfjell både sommer og vinter :wink:

• 4 years later...
Guest Marita

Hvor bor hu henn da?..

Eller kanskje du kjenner Marita Myrland  :oops:

Kjenner hu ja, ett år eldre enn meg, verden er liten :wink: