Guest Bamzemums Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Da var den grillen jeg har ventet på i månedvis montert Måtte tilpasse festene med litt saging og filing men det var fort gjort,må si jeg er fornøyd med utseende og hva jeg betalte for grillen Legger med noen før/etter bilder Hvite blinkere er seff også montert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Ble med ett vanvittig mye bedre... Hvite 190E er faktisk ganske tøffe. Nå må du bare få senket den litt, ikke mye og få på noen litt bredere dekk tredd på noen gromme felger. Da blir det perfekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Gratla med ny grill! Kunne selv tenke meg en Avantgarde-grill etter hvert. Har også vokste opp med en hvit 190 i huset - og husker jeg synes at det var en av få biler som kledde den fargen. Nå har jeg også sett et par drosjer av w211 som er hvite - og heller ikke det er gale! Stilig bil - og jeg er av den typen som synes at en Merce bør styles med forsiktig hånd. Noen biler er et smykke i seg selv... og min første (eie) bil - en `Champagne 190 med orginalt sportsratt og trekule på giret var mye for en "20-åring" for litt over 10 år siden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 @amorino: Kanskje du synes denne er grei også? Litt kjedelig interiør, men...masse bil for pengene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bamzemums Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Ble med ett vanvittig mye bedre... Hvite 190E er faktisk ganske tøffe. Nå må du bare få senket den litt' date=' ikke mye og få på noen litt bredere dekk tredd på noen gromme felger. Da blir det perfekt.[/quote'] Den skal senkes ja, blir nok 40 eller 35mm fjærer med 3#pute bak og 2#fremme.Felger er jeg enda ikke sikker på, men har alltid vært svak for 17" amg monoblocks og avantgarde211style er jo heller ikke så ille spørs hva økonomien sier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bamzemums Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 min første (eie) bil - en `Champagne 190 med orginalt sportsratt og trekule på giret var mye for en "20-åring" for litt over 10 år siden... Akkurat DET tviler jeg ikke på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paul Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Er det bare jeg som er en såpass gammel gubbe at jeg synes bilen din var klart finest med den gamle grillen?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Den nye grillen ble skikkelig tøff. Hadde selv sånn på 190en jeg hadde for 5 år siden, og det hjelper for å oppdatere utseendet på bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Er det bare jeg som er en såpass gammel gubbe at jeg synes bilen din var klart finest med den gamle grillen?! JA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Hallo - er det ingen som ser utsikten? Bor du slik - har du denne utsikten? Vet du hvor heldig du er?? Den er jo fantastisk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paul Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Men Johan, alle oss som parkerer Mercedesen ute i gårdsplassen har jo denne utsikten! Forstår ikke helt hva som skal være mer spesielt med denne?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Ble med ett vanvittig mye bedre... Hvite 190E er faktisk ganske tøffe. Nå må du bare få senket den litt' date=' ikke mye og få på noen litt bredere dekk tredd på noen gromme felger. Da blir det perfekt.[/quote'] ...og hvit helt ned, så blir det ypperlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Er det bare jeg som er en såpass gammel gubbe at jeg synes bilen din var klart finest med den gamle grillen?! Tror nok det bare er deg Jeg syns i hvertfall den ble mye penere med ny grill og blinkere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Hallo - er det ingen som ser utsikten? Bor du slik - har du denne utsikten? Vet du hvor heldig du er?? Den er jo fantastisk.Hehe, jeg la nå mer merke til det der hvite rundt omkring på nå-bildene... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Ble med ett vanvittig mye bedre... Hvite 190E er faktisk ganske tøffe. Nå må du bare få senket den litt' date=' ikke mye og få på noen litt bredere dekk tredd på noen gromme felger. Da blir det perfekt.[/quote'] ...og hvit helt ned, så blir det ypperlig Synes den er utrolig fin med den gråe kontrastfargen....Mye bedre det enn å få hele bilen hvit. Bra resultat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Helt klart finest med avantgardegrill. Som Frode sier; lakk den hvit helt ned og bilen blir en helt annen. Kult reg. nr. foresten, jeg hadde DE40000 på en Corolla jeg eide for noe år siden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bamzemums Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Hallo - er det ingen som ser utsikten? Bor du slik - har du denne utsikten? Vet du hvor heldig du er?? Den er jo fantastisk. Ja jeg bor slik(bor enda hos foreldrene mine) er fin utsikt og en flott natur her Er det ingen her på forumet som har avtjent verneplikten sin her på Setermoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Joda - har vært på Setermen, senest for 12 år siden på rep., men så aldrig at det var så pent der (før nå ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Er det ingen her på forumet som har avtjent verneplikten sin her på Setermoen Åjoda' date=' 9 måneder i '88: Skytter TOW, Panserverneskadronen, Brig N.Min gamle 240D hadde mange hardkjørte turer mellom Vesterålen og Setermoen i løpet av den tiden . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bamzemums Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Eller kanskje du kjenner Marita Myrland Kjenner hu ja, ett år eldre enn meg, verden er liten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bamzemums Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Joda - har vært på Setermen' date=' senest for 12 år siden på rep., men så aldrig at det var så pent der (før nå ).[/quote'] Uff uff! lå vel bare i snøskavelen tenker jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bamzemums Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Er det ingen her på forumet som har avtjent verneplikten sin her på Setermoen Åjoda' date=' 9 måneder i '88: Skytter TOW, Panserverneskadronen, Brig N.Min gamle 240D hadde mange hardkjørte turer mellom Vesterålen og Setermoen i løpet av den tiden . Hehe kan tenke meg det Har sett de bildene av 123en din mange ganger, er vel fra Bottenviken dette bildet --> Pic7 kanskje Skellefteå, Luleå, Piteå eller noe i den duren... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Har sett de bildene av 123en din mange ganger' date=' er vel fra Bottenviken dette bildet --> Pic7 kanskje Skellefteå, Luleå, Piteå eller noe i den duren...Du har vel kjørt løypa du også da... Skellefteå er plassen, første ferie m/vogn, jeg og dama (nå kona) - Kiruna, Luleå, Skellefteå...rakk det akkurat på en ukes perm om sommeren. Gikk litt tregere å dra vogn (selv om den var lita) med 240D enn nå til dags, husker at girSPAKEN ble skikkelig varm, flatt jern på 2.-giret opp Bjørnefjell... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bamzemums Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Har sett de bildene av 123en din mange ganger' date=' er vel fra Bottenviken dette bildet --> Pic7 kanskje Skellefteå, Luleå, Piteå eller noe i den duren...Du har vel kjørt løypa du også da... Skellefteå er plassen, første ferie m/vogn, jeg og dama (nå kona) - Kiruna, Luleå, Skellefteå...rakk det akkurat på en ukes perm om sommeren. Gikk litt tregere å dra vogn (selv om den var lita) med 240D enn nå til dags, husker at girSPAKEN ble skikkelig varm, flatt jern på 2.-giret opp Bjørnefjell... oppvokst med hvit 1983 w123(230E) og polar 590GLE så jeg har kjørt løypa noen ganger ja i tillegg har vi hatt vogna på Riksgrensen hver vintersesong siden 1989, så 123en og 124en til fadern har fått "kjørt" seg skikkelig med vogn opp bjørnfjell både sommer og vinter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marita Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Hvor bor hu henn da?.. Eller kanskje du kjenner Marita Myrland Kjenner hu ja, ett år eldre enn meg, verden er liten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts