Guest Morgan Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Hei.Jeg har kjøpt meg en ny Amg c-43 støtfanger til w-202 mod97->og lurte på om jeg må benytte den orginale innerstøtfanger eller om det finnes en som er spesielt tilpasset Amg støtfangeren?Har en innerstøtfanger fra den som kom med faceliften 97->. Lurte også på om det var noen som satt med monterings vejledningtil amg støtfangeren,jeg vet det finnes en sånn,men det er stengt på mercedes i dag (lørdag) så jeg får ikke tak i den. Mvh.Morgan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 For sent er det uansett, men tilfelle behovet er der senere har Autostern lørdagsåpent.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Hva mener du med innerstøtfanger forresten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morgan Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 En støtfanger består av mange forskjellige deler.Du har en innerdel og en ytter del + en haug med andre små deler.Innerdelen er den som festes til selve bilen.Ytterdelen er den du ser når du ser på fangeren utvenig.De klipses sammen når fangeren monteres før man setter den på bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 ???Stemmer sikkert, men når jeg tok av frontfangeren på min kom alt av i en del. Fire boltepinner på fremsiden og en på hver side. Da var alt av. Det eneste jeg kan tenke meg som kan taes av på min er pølsene. Sikkert annerledes opplegg på 202 serien...Men jeg trodde iallefall at fanger kom i en del, med unntak av listverk/pølser/krompynt. så feil kunne jeg ta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts