Jump to content

hvor gammel?

Hvor gammel er du???  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Avantgarde
Posted

hvor gamle er dere?

Guest Finn Hjelle
Posted

Du har glemt oss gamlingene mellom 36 og 100 :roll:

Guest Thomas Kaarud
Posted

Det er jo flere her som har biler eldre enn den skalaen her gikk til,

Guest Avantgarde
Posted

det var ikke bilen jeg ville vite alderen på hvis det var det du trodde.

Guest Thomas Kaarud
Posted

Neida det var ikke det jeg trodde men de fleste her på forumet er nok over 35 år.

Guest Svein Arild
Posted
hvor gamle er dere?

Og om jeg er 30 krysser jeg av hvor???

Skjerpings!

Posted
hvor gamle er dere?

Og om jeg er 30 krysser jeg av hvor???

Skjerpings!

Dette trodde jeg du viste. Er du 30, går du i kategorien under 30. :lol:

Guest Svein Arild
Posted
Dette trodde jeg du viste. Er du 30, går du i kategorien under 30. :lol:

Er jeg fylt tredve er jeg mer enn tredve, ikke sant?

Guest Thomas Kaarud
Posted

Denne avstemningen må gå mer på hvor gamle vi føler oss tror jeg.

Guest Thomas Kaarud
Posted

njadve, hvor gammel er du?

De fleste her inne er nok gamle nok til å være din far (ja, få damer her) og svært få av oss hadde noe særlig interesse for bil uten om at det kanskje var spennende med fart o.l. på din alder.

Det står respekt av din MB-glød!

Posted
Dette trodde jeg du viste. Er du 30' date=' går du i kategorien under 30. :lol:[/quote']

Er jeg fylt tredve er jeg mer enn tredve, ikke sant?

Ok da, siden du er så påståelig da :lol:

Guest Avantgarde
Posted
njadve' date=' hvor gammel er du?

De fleste her inne er nok gamle nok til å være din far (ja, få damer her) og svært få av oss hadde noe særlig interesse for bil uten om at det kanskje var spennende med fart o.l. på din alder.

Det står respekt av din MB-glød![/quote']

jeg er 13

Guest kodvaag
Posted

Mb glød starter tidlig da...

Den vårdagen i 1981, da Pappa gikk ut av bilen og overlot hans to måneder gamle hvite 300TDT til meg på en åpen grusplass... den dagen forstod jeg at jeg ville ha Mercedes når jeg ble "stor".

Dette stemte, har hatt tre Mercedeser hittil...

Jeg er født i 1975...

Det hører med til historien at jeg ikke herjet med bilen, bare putret forsiktig rundt.

Nå er jeg godt i gang med manipulering av neste generasjon. Jentene mine skal ha MB når de blir store!

• 2 weeks later...
Posted

jeg er 13[/quote']

Sitat fra njadve tidligere innlegg:

"Sist gang jeg var i Sverige, ble forbikjørt av en G55 AMG.Jeg hadde fart på 160km/t og han kjørte forbi meg i ganske høy fart jeg kan tenke meg han hadde rund 200km/t. "

"Akkurat dette med downforce har mercedes hatt mye problemer med. På min E 220 D med taxifjærer ble dette meget tydelig på Autobahn i nærmere 200 km/t. Var nok ikke konstruert for slike hastigheter d ..."

......jajamensann :-)), kan ikke påstå for meg selv at jeg eidde bil på den alderen, og iallefall ikke en mercedes, kjørte bil gjorde jeg forsåvidt heller ikke........skal si tidene har forandret seg............også noe så vanvittig mye også.....

Guest ///AMG power
Posted

jeg er 20 jeg.

• 3 weeks later...
Posted

Det står respekt av din MB-glød![/quote']

jeg er 13

Meget bra, som 13 åring var jeg Volvo fan, men jeg skjønte fort at jeg hadde tatt feil, da jeg fikk lappen...

Du som har velgt rett helt fra barndommen har stoore muligheter.

Hvor mange biler har du?

På bursdagen hadde jeg vel 3 biler om jeg husker rett. Moderen var allerede sur på parkeringa av biler overalt....

Fikk meg egen garasje det året, første garasje hadde plass til tre biler inne og fem ute...

Den sommeren måtte jeg utvideplassen :-)

På bursdagen da jeg var 14 hadde jeg vel 15 biler på plassen og to ute på leie.

• 3 weeks later...
Guest CLK 230
Posted

25 år her

CLK 230 kompressor cabriolet 2001 mod

Posted

jeg er 13[/quote']

Sitat fra njadve tidligere innlegg:

"Sist gang jeg var i Sverige, ble forbikjørt av en G55 AMG.Jeg hadde fart på 160km/t og han kjørte forbi meg i ganske høy fart jeg kan tenke meg han hadde rund 200km/t. "

.....jajamensann :-)), kan ikke påstå for meg selv at jeg eidde bil på den alderen, og iallefall ikke en mercedes, kjørte bil gjorde jeg forsåvidt heller ikke........skal si tidene har forandret seg............også noe så vanvittig mye også.....

:? Hei

Det kan vel tenkes att det var far hans som kjørte bilen uten att det har så forferdelig mye å si for innleget, Han er 13 år noe som enkelte her tydeligvis ikke har skjønt ennå uten å måtte harselere med det istedet for å se det posetive i hvor stor innteresen hans er for Mercedes, Det er trist spør du meg

Max R

Posted

At han var 13 år kom vel ikke frem her før en stund etter at han skrev dette innlegget da Johnny :wink:

Støtter det du sier fult ut, og gutten skulle jo blitt "maskotmedlem" :D

Nå har han vel heller ikke tilgang til å skrive her lenger heller, siden han ikke er medlem.

• 11 years later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...