Jump to content

EPC


FrodeS

Recommended Posts

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

i mbkn er det inkl i medlemskapet... hadde vært noe for denne klubben å fått med og............. hint hint

 

Husk at mbkn er en offisiell mercedes-klubb, underlagt det tyske regimet.

 

Det er dessverre ikke sånn at vi bare kan gå til Daimler og si at vi driver og pusler med litt klubbvirksomhet, og gjerne vil ha epc inkludert i medlemskapet vårt. Jeg har prøvd.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Heisann! Jeg tenkte at kanskje denne tråden var den rette å spørre i ang. EPC. Jeg har lastet ned fra denne siden: http://blog.obd2express.co.uk/2016/03/14/2016-mercedes-epc-electronic-parts-catalogue-full-download/ og alt virker greit helt til jeg skal installere. Da får jeg en merkelig feilmelding; "Windows Service "EWA net Server" ble ikke stoppet på riktig måte. Kontroller at tjenesten er stoppet og at EWA serveren ikke lenger er aktiv. Start installasjonsprosessen på nytt, da den aktuelle installasjonen vil bli avbrutt."

 

Har noen vært borti denne før, og funnet løsningen? Kjører W10 på en ganske ny og oppdatert pc :)

Link to comment
Share on other sites

Her betaler vi for EPCen :)

Eller som jeg gjorde: Meldte meg inn i MBKN :lol:

 

Gjorde det jeg også men får ikke medlemskortet og får gjort noe med det før på nyåret.

Var mest bare for å prøve det, men tror jeg sletter det og gir faen. Tar jo opp 25gb på harddisken også  :shock:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

hei, jeg har en 1998 mod. E210 290 som viser EPC motorelektronik samtidig som den stopper i fart. da stopper jeg helt. setter bilen i park så starter den igjen uten problem.

hva kan være galt?

Hadde slikt problem med E320. Det var føler i bakkant mot svinghjulet.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Forsvinne? Skal det ikke gå an for private å kjøpe tilgang lenger?

EPC forsvinner 30.11.18. Det blir erstattet med Parts Information, som blir et web-basert opplegg. Vi slipper altså dette Java-rælet, og det ser ihvertfall jeg frem til.

 

Jeg føler meg ganske sikker på at det nye opplegget blir et solid fremskritt sammenliknet med EPC.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...